    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Wed, 16 Aug 2023 00:27:48 GMT

    On 2023-08-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Marcin! Szczerze! Wierzysz w to, co piszesz?

    Tak. Weź się postaw na miejscu takie żula. Napiliby się a nie ma kasy.
    Siedzą smutni i kombinują bo ziutek juz nie pozyczy a i na krechę dawno
    juz nie dają. Nie wiem czy moto było w zasięgu wzroku, ale nawet jeśli
    nie to którys mógł sobie przypomnieć, że stoi tam od paru tygodni
    (pewnie). Mogli wiedziec, że ten od niebieskiego wana kolekcjonuje. Mógł
    tamten też dać im zaliczkę (czemu zdaje się zaprzecza). Szrek, daleko do
    CIebie do tej Powązkowskiej 97?

    Jeszcze mógłby być taki scenariusz, że tamten jechał wczesniej busem,
    wpadł mu w oko moto Szreka (widział, że stoi od dawna), to zatrzymał
    się, żule byli w zasięgu to ich zapytał czy wiedzą czyje. Potem
    się umówili, że wieczorkiem wpadnie i zabierze. To powinno byc na cctv
    jesli się nie nadpisało.

    --
    Marcin