    From: tan <t...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmniejszenie pensji
    Date: Tue, 05 Nov 2002 18:57:41 +0100

    Serwiz wrote:

    > [...]
    >>

    > Niestety odmowa przyjęcia nowych warunków płacy jest jednoznaczne z
    > rozwiązaniem umowy o pracę. Tutaj masz cały tekst kodeksu pracy zwłaszcza
    > Oddział 3 - Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem. Zwróć szczególną
    > uwagę na Art.42.
    > http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=68&pg=3

    Z tym sie zgodze. Moze wyrazilem sie w poprzednim poscie
    niezbyt scisle. Nie chodzi mi o to, ze nieprzyjecie nowych
    warunkow pracy nie jest rownoznacznez rozwiazaniem umowy
    o prace. Chodzilo mi o to, ktora strona rozwiazuje umowe.

    Poczytalem sobie troche tekstu ze strony z podanego linku
    i wedlug mojego rozumienia w omawianym przypadku (przy
    odmowie przyjecia nowych warunkow pracy/placy przez
    pracownika) _pracodawca_ rozwiazuje umowe (ze wszystkimi
    tego konsekwencjami), a _nie_pracownik_.
    Chyba, ze czegos nie zrozumialem;) - w takim razie prosze
    o dalsze wskazowki:).

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu: