  • 1. Data: 2005-06-14 20:14:47
    Temat: Zmiana wpisu w ksiedze wieczystej - procedura ?
    Od: "Jan Nowak" <n...@i...pl>

    Mam pytanie - jak wyglada procedura i koszty zmiany wpisu w ksiedze
    wieczystej nieruchomosci po zmianie jej wlasciciela na drodze spadkobrania
    Wlascicielem nieruchomosci w ksiedze wieczystej jest mojas Babcia po ktorej
    odziedziczylem mieszkanie i czas usunac niezgodnosc miedzy wpisem a stanem
    faktycznym
    Nalezy zlozyc jakis wniosek w sadzie wieczystoksiegowym ?
    I ile ta "przyjemnosc" kosztuje ?

  • 2. Data: 2005-06-15 06:23:44
    Temat: Re: Zmiana wpisu w ksiedze wieczystej - procedura ?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Jan Nowak napisał
> [...]
    > wpisem a stanem faktycznym
    > Nalezy zlozyc jakis wniosek w sadzie wieczystoksiegowym ?

    Tak, nalezy zlozyc 'jakis' wniosek i dolaczyc oryginal lub notarialnie
    poswiadczony odpis postanowienia spadkowego (z klauzula
    prawomocnosci).
    Koszt to ok 1% wartosci mieszkania, ktora to wartosc sam musisz podac
    na wniosku.

    pozdrawiam
    Gosia