  • Data: 2003-11-26 10:47:53
    Temat: Re: Zmiana normy zużycia wody - czy działa wstecz?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko dlaczego dopiero teraz?!

    Lepiej późno niż wcale. Choć tak czy inaczej to przecież mogą dzielić
    tylko zużycie z wodomierza.

    > Moim zdaniem, a wynika to po części ze słów administratorki, zmiana
    > jest spowodowana bliżej niewyjaśnionym nadmiernym zużyciem wody.

    A to może po prostu korygują teraz płatność z wodomierza. Odczytali po
    roku zużycie i musicie zapałcić nadwyżkę nad planowaniem. No to z dopłata
    nie ma co walczyć, bo sie nie da. można co najwyżej zastanowić się, jak ją
    sprawiedliwie rozdzielić pośród mieszkańców.

> [...]
    > odpowiedzialność" za zużycie wody przez mieszkańców całej kamienicy
    > (nie mam wodomierza, bo jego instalacja jest niestety mocno
    > skomplikowana, chociaż po ostatnich zdarzeniach będę chyba zmuszony do
    > rozkucia 80cm muru w poszukiwaniu "dolotowej" rury). Zastanawia mnie
    > tylko, dlaczego nie zrobią rozliczenia zużycia wody na podstawie
    > ogólnego wodomierza w kamienicy tak, jak to robili dotychczas, ale
    > wykonują jakieś ruchy działające wstecz. Czy ma to racjonalne
    > uzasadnienie? Gdzie, w jakich przepisach, mogę poszukać odpowiedzi?

    To mam rozumieć, że oni nie rozliczają nadwyżki zużycia wody, tylko z
    sufitu jakieś dopłaty?