  • Data: 2004-05-20 23:06:52
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    news:c8jclu$h9d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Decyzje o zmianie nazwy podejmuje Rada Miasta, Dzielnicy czy Gminy. I to
    jej decyzja. Czy powinna się zapytać mieszkańców? Bo ja wiem. Na pewno
    ktoś by się nie zgodził, nie ma silnych. Dokumenty w takich wypadkach
    wymienia się chyba za darmo. Na pewno dowody osobiste. Czy i inne
    dokumenty, to nie wiem. ale kłopot będzie na pewno. Z tym, ze przez jakiś
    tam czas jeszcze pewnie będzie w praktyce stara nazwa funkcjonować.