    From: "GAL" <g...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana miejsca swiadczenia pracy
    Date: Sat, 7 Mar 2009 16:05:44 +0100

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:49b250ff$1@news.home.net.pl...
    > Moja firma niedlugo zmienia siedzibe, a co za tym idzie to zmianie ulegnie
    > miejsce swiadczenia pracy

    Temat już "szedł" na grupie. Choć dalej jest mocno niejasny. Z moich
    informacji [mogę się mylić] wynika, że zakład może zmienić swoją siedzibę
    [przepis mówi o ile kilometrów dopuszczlna jest zamiana , ale nie pamiętam
    teraz tej liczby] i pracownik ma obowiązek podjęcia pracy w nowej
    siedzibie.Natomiast inna sprawa przedstawia się, jeśli pracownik ma w umowie
    o pracę wpis "miejsce świadczenia pracy [np]Koluszki ul.Główna 8". Zgodnie z
    informacjami na grupie taki wpis skutkuje tym, że zakład zmieniając miejsce
    świadczenia pracy musi dac wypowiedzenie zmieniające. Niestety, ale
    przypadek sądowy który obserwowałem ostatnio przeczy tym informacjom. Sąd
    nie podzielił tej opini i orzekł , że pracownik który odmówił w takim
    przypadku świadczenia pracy w innym miejscu nie miał racji.

    GAL