  • 1. Data: 2003-07-18 16:04:50
    Temat: Zmiana kategorii wojskowej z D na A
    Od: "skoti" <s...@p...onet.pl>

    Jak zmienic kategorie wojskowa z D na A? Moze ktos z grupowiczow juz cos
    takiego robil? Jakie dokumenty trzeba przygotowac i do kogo sie zglosic?
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2003-07-18 16:15:18
    Temat: Re: Zmiana kategorii wojskowej z D na A
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    skoti wrote:
    > Jak zmienic kategorie wojskowa z D na A? Moze ktos z grupowiczow juz cos
    > takiego robil? Jakie dokumenty trzeba przygotowac i do kogo sie zglosic?
    > Z gory dzieki za odpowiedz.

    Najpierw patrzysz na co masz te kategorie D, na jaka chorobe, idziesz do
    lekarza, badania, ze nie jestes chory. Potem wysylasz do rejenowego WKU
    informacje, ze zmienil sie stan twojego zdrowia.

    Ogolnie najlepiej zaczac od WKU, telefon do nich i dowiedziec sie.

    wer

  • 3. Data: 2003-07-18 16:42:10
    Od: januszek <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    >Najpierw patrzysz na co masz te kategorie D, na jaka chorobe, idziesz do
    >lekarza, badania, ze nie jestes chory. Potem wysylasz do rejenowego WKU
    >informacje, ze zmienil sie stan twojego zdrowia.

    Cudowne Ozdrowienie :PPP

    pansp

    januszek

  • 4. Data: 2003-07-19 14:24:09
    Od: "Tomasz Kaluzny" <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm>

    Uzytkownik "januszek"
    <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wycia
    c].irc.pl> napisal w
    wiadomosci news:tp8ghv8tfj8pj704r9m7domid9qpbmnejs@4ax.com...
    .

    > Cudowne Ozdrowienie :PPP

    A dlaczego nie? Ja bylem w podobnej sytuacji. Oczywiscie odczekalem az moj
    wiek stanie sie odpowiedni do tego, aby mnie w kamasze nie wsadzili, ale z
    choroby wyleczylem sie juz duzo wczesniej. Kategorie D otrzymalem z powodu
    choroby wrzodowej dwunastnicy. Przy odpowiednim trybie zycia, diecie i
    lekarstwach jest to jak najbardziej uleczalne.

    Pozdrawiam. Tomek.