  • 1. Data: 2007-10-02 19:42:09
    Temat: Zmiana adresu, wymiana DO a stare prawko
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Przegladalem archiwum grupy, ale w kilku watkach na ten temat nie
    znalazlem jednoznacznej odpowiedzi.

    Mam wymienione kilka miesiecy temu prawojazdy. Teraz sie
    przeprowadzilem, zmienilem wiec adres zameldowania, wymieniam dowod na
    nowy (z nowym adresem zameldowania), a co zrobic z prawem jazdy? Nie
    usmiecha mi sie kolejny raz placic 70 zl kawalek za laminowanego
    papieru :(

    Jak to jest? Na DO pisze wyraznie "Adres zameldowania:", natomiast na
    PJ: "Adres:".

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-10-02 19:48:47
    Temat: Re: Zmiana adresu, wymiana DO a stare prawko
    Od: mkt <g...@n...gazeta.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > papieru :(
    >
    > Jak to jest? Na DO pisze wyraznie "Adres zameldowania:", natomiast na

    wymienic :)

  • 3. Data: 2007-10-02 19:54:44
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rafal M w <news:1191354129.209937.140380@o80g2000hse.googlegro
    ups.com>:

    > Jak to jest? Na DO pisze wyraznie "Adres zameldowania:", natomiast na
    > PJ: "Adres:".
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Nieposiadać przy sobie DO podczas kierowania pojazdem?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-10-03 11:26:47
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Pa , 21:54, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Nieposiada przy sobie DO podczas kierowania pojazdem?

    A Policja w swojej bazie danych nie ma aktualnego zameldowania? Po
    PESELu szybko zobacza ze adres na prawku rozni sie od adresu
    zameldowania.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2007-10-03 12:27:02