eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŹle wystawiona faktura. - Długie › Re: Źle wystawiona faktura. - Długie
  • Data: 2004-09-09 13:50:08
    Temat: Re: Źle wystawiona faktura. - Długie
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Też wydaje mi się, że nota korygująca wystarczy. Towar odebrał klient X,
    więc ten X wystawia notę korygującą do "złej" faktury i ją zatrzymuje razem
    z podpisaną kopią noty. Podstawa jest w Rozporządzeniu do VATu.

    Pzdr
    Wojtek

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:chpha4$job$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Użytkownik "Dark" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:chpf0l$hr5
    > > Czy klient musi odsyłać towar żeby potem dostać go jeszcze raz z dobra
    > > fakturą?
    > > Ja twierdze że nie - kolega że tak.
    >
    > Ty.
    > Nie znam podstawy prawnej niestety, ale to wy wystawialiscie fakture i to
    wy
    > musicie poniesc tego konsekwencje, o ile jakies beda.
    > W tym przypadku trzeba wystawic korekte faktury i wyslac, ewentualnie
    jesli
    > blad jest malo istotny z punktu prawnego to nabywca wystawia wam note
    > korygujaca i po ptokach.
    > Zreszta rownie dobrym przykladem moze byc dostarczenie towaru do sklepu.
    > Zawozisz 5 dywanow, zle wystawiasz fakture, w miedzyczasie nabywca w
    sklepie
    > je sprzedal i co, ma szukac klientow ktorzy je od niego kupili i im
    zabierac
    > bo ktos zle fqakture wystawil.
    > Brak w tym logiki.
    >
    > m.
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1