    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złamana ręka
    Date: Tue, 27 Jul 2010 02:25:21 -0500

    TheOdor wrote:
    > Witam,
    > moja córka pojechała na obóz i pierwszego dnia (!!!) złamała rękę podczas
    > zabawy. Pech jak siemasz, dzieciak się stresuje bo cztery tygodnie gipsu i
    > nie ma zmiłuj i w zasadzie cały obóz w plecy bo to obóz sportowy więc
    > zajęcia wszelkiej maści odpadają...
    > No i moje pytanie: co ja teraz mogę? W ramach ubezpieczenia o co mogę się
    > ubiegać? O zwrot kosztów obozu? O odszkodowanie wypadkowe? Szczerze
    > przyznaję że nie zależy mi na ani jednej złotówce, ważniejsze dla mnie jest
> [...]

    ubezpieczenie to zwykle NNW czyli "powypadkowe".
    Organizator obozu powinien wiedziec co masz zrobic, bo to pewnie on
    załatwiał ubezpieczenie.
    Ogólnie to od organizatora zwinąć nazwe TU i nr polisy.
    Zgłosić "szkodę", wyleczyć i po zakończonym leczeniu zjawić sie z
    dokumentacja medyczną w TU.

    Co do zwrotu kosztów to raczej szaro to widzę, chociaż powinno się dać,
    po odliczeniu tego co oczywiscie nie da sie odkręcić. Ale tu to nich ci
    juz jakas federacja konsumentow czy cus podpowie.