  • Data: 2004-12-28 17:05:36
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Dec 2004 16:34:36 +0100, chres37 <c...@d...net.pl>
    napisał:

    > nie chodzi?o nam ?eby kogokolwiek obrazi? ani by? tym bardziej
    > niegrzecznym
    > czy si? wym?drza? :
    > a) ?ona nigdy nie pisa?a na tak? grup?
    > b) mia?a na my?li o podanie szczegó?ów dla kogo? kto chci?by sie jej
    > podj?? pomóc od strony prawnej

    Zawsze jest ten pierwszy raz. A jej pierwszy post wykraczał "odrobinę"
    poza poszukiwanie kogoś kto mógłby pomóc. Zawierał płaczliwe
    przedstawienie mało prawdopodobnego wydarzenia poprzetykane niepochlebnymi
    opiniami na temat wymiaru sprawiedliwości i zakamuflowanymi prośbami o
    poparcie poglądu, że chłopak powinien już wisieć.

    > szcegó?y tej sprawy wiele by wyja?ni?y ( jak cho?by to ?e mieszkamy w
    > ma?ej mie?cinie gdzie z-ca komendanta policji nosi takie samo nazwisko
    > jak pani
    > prokurator prowadz?ca t? spraw? i jej zast?pca)

    Taa, czyli z pewnością, szajka, spisek i mafia prawników, a ten obwiniony
    chłopak to zapewne syn koleżanki z podstawówki pani prokurator, więc
    dlatego jeszcze go nie aresztowano, tego zbrodniarza co niewinne
    dziewczynki gwałci bez pozstawiania śladów.
    Może by ta historia pomogła na jakiejś grupie co ma w nazwie
    teoria.spiskowa ale tutaj jest to uważane za przejaw trollizmu.

    > i cho? wiele rzeczy wygl?da na nieprawdopodobne s? niestety prawdziwe,

    Hmm. Ciekawe co wygląda nieprawdopodobnie.
    Może zacznijmy od tego, że dla mnie mało prawdopodobne jest, że nikt nie
    zauważył, że 14 latka została odurzona i zgwałcona przed blokiem a sprawa
    wydała się dopiero po 2 tygodniach, gdy nie ma już mowy o jakichkolwiek
    śladach i jedynym dowodem jest zeznanie ofiary. Nikt nie zauwazył
    poszarpanej czy pobrudzonej odzieży, śladów po przytrzymywaniu, śladów
    krwi na ciele i ubraniu, skutków działania narkotyku, zapachu alkoholu,
    trwającej jakiś czas traumy. Nizbyt wiarygodnie brzmi także opis działania
    narkotyku, typowe "piguły gwałtu" (tj EZlay, ShagMe, czy jak to się teraz
    nazywa) po pierwsze nie działa piorunująco ale po pewnym czasie, a po
    drugie powoduje wsteczną amnezję. Zwykłe środki odurzające powodują
    otępienie, nie działają natychmiastowo, a skutek ich działania jest
    widoczny przez wiele godzin. A tu mamy do czynienia ze środkiem, który
    zadziałał natychmiastowo i odebrał władzę w rękach i nogach. A w dodatku
    jego działanie ustało tak szybko, że nikt ofiary nie znalazł, sama wstała,
    wróciła do domu i nikt nic nie zauważył. Pytałem znajomego lekarza - nie
    zna leku o takim działaniu.

    W takiej sytuacji podejrzenie, że dziewczyna wszystko sobie zmysliła żeby
    kryć siebie albo zemścić się na chłopaku wydaje się jak najbardziej
    uzasadnione. A na miejscu tego chłopaka powiedziałbym na przesłuchaniu, że
    dziewczyna mnie podrywała i czyniła mi niedwuznaczne aluzje. Ja odmówiłem,
    bo wiedziałem, że z nieletnią nie wolno. To ona powiedziała, ze tak mnie
    urządzi, ze popamiętam. No i jak widać dzisiaj tu stoję przed wysokim
    sądem.

    > a napisanie tego tematu by?o dla mojej ?ony nie?atwym krokiem cho? jak
    > widz?nies?usznym i raczej strat? czasu -dotyczy kilku osób zabieraj?cych
    > g?os w tym w?tku.

    Niestety. Jeżeli poszukiwała poparcia w postaci potępienia posądzonego
    przez córkę chłopaka, a także potepienia nieczułych sędziów, prokuratorów
    i innych, który jeszcze domniemanego gwałciciela nie zamknęli, nie
    powiesili i nie wykastrowali to to faktycznie była to strata czasu.

    --
    Falkenstein
    skazania.