    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zerwanie umowy ustnej
    Date: Mon, 14 Dec 2009 13:42:14 -0600

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Mam na mialu numer nadania przesyłki (Tracking number) oraz niby scan z proforma
    > invoice ale te dokumenty to zdjecia jpg tylko druk bez żadnych podpisów. W UPS
    > na stronie po wpisaniu tracking number widnieje moja przesyłka.

    Alez za sam tracking number sie nie płaci.
    Obciążą go dopiero jak przesyłke fizycznie przyniesie, czego jak
    rozumiem jeszcze nie zrobił.
    On po prostu na stronie UPS, mając tam konto wydrukował sobie etykietkę,
    którą nakleja sie na paczkę. I taką paczkę można już podrzucić do
    nadania. Pieniądze mu ściągną, jak ją faktycznie nada. Jak jej nie nada,
    to niczego nie płaci.
    Kit ci wciska.

    Jaki masz opis przy tym tracking number?
    "Data entered into system" lub coś koło tego?
    Dopóki nie bedzie, że paczka została nadana nic go to nie kosztuje.