  • 11. Data: 2005-04-30 22:03:52
    Temat: Re: Zdjecie pojazdu (tablic rejestracyjnych)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lincoln wrote:

    > Tu raczej chodzi o to, ze np zlodzieje widzac taki samochod, maja numery
    > rejestracyjne. Maja w garazu taki sam model i kolor, robi rejestracje tankuje do
    > pelna, odjezdza bez placenia. A wtedy do kogo sie przyczepia? Jest samochod z
    > takimi numerami, wiec o co chodzi:) A pozniej tlumacz sie...

    Fascynujące. Twierdzisz, że złodziej potrafi kraść, produkować tablice,
    kierować pojazdem, a nie potrafiłby samodzielnie zrobić zdjęcia?

  • 12. Data: 2005-05-01 10:40:45
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Fascynujące. Twierdzisz, że złodziej potrafi kraść, produkować tablice,
    > kierować pojazdem, a nie potrafiłby samodzielnie zrobić zdjęcia?

    Ale zamiast lazic gdzies po miescie, moze miec kilka zdjec z roznych
    wojwewodztw.

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 13. Data: 2005-05-01 11:50:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lincoln wrote:

    > Ale zamiast lazic gdzies po miescie, moze miec kilka zdjec z roznych
    > wojwewodztw.

    Zabawny jesteś.

  • 14. Data: 2005-05-01 13:36:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > nieodpowiednim dla siebie miejscu na transmitującą skrzyżowanie
    > telewizję (też będzie numer widać), albo zgoła sąsiadkę-plotkarę.
    > Iniemamocny mógł by podnosić zarzut, gdybyśmy zrobili fotomontaż i
    > umieścili jego samochód załóżmy pod salonem masarzu podczas, gdy nigdy
    > tam nie parkował. Ale nie może skutecznie protestować przeciwko
    > wykonaniu w miejscu publicznym fotki jego samochodu i rozpowszechnianiem
    > tego zdjęcia. Prawo autorskie chroni jedynie wizerunek osoby. Inne
    > przepisy odnośne do głowy mi nie przychodzą.

    O to wlasnie mi chodzilo - dzieki.

    A teraz co nalezalo by zrobic, gdyby wlasciciel tego pojazdu zabronil
    (lub wezwal do usuniecia juz opublikowanego) wyraznie publikacji zdjecia
    swojego samochodu?
    Czyli ja robie mu zdjecie, a on wyskakuje z samochodu i kaze mi skasowac
    to zdjecie, a w kazdym razie wyraznie daje do zrozumienia, ze sobie tego
    nie zyczy.
    Zakladam ze on na zdjeciu jest nierozpoznwalany, jedkan latwo
    zidentyfikowac jego samochod.

  • 15. Data: 2005-05-01 16:58:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Czyli ja robie mu zdjecie, a on wyskakuje z samochodu i kaze mi skasowac
    > to zdjecie, a w kazdym razie wyraznie daje do zrozumienia, ze sobie tego
    > nie zyczy.

    Ignorujesz osobnika. Jeśli się próbuje fizycznie narzucać - traktujesz
    go pieprzem w spraju i informujesz o delikwencie policję.

  • 16. Data: 2005-05-01 18:18:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    tego
    > nie zyczy.
    > Zakladam ze on na zdjeciu jest nierozpoznwalany, jedkan latwo

    Nic. Jego działania można potraktować w skrajnym przypadku jako napaść.
    Ale to, gdyby siłą albo groźbami chciał spowodować usunięcie tych
    zdjęć. Nawet, jak będzie wyraźnie rozpoznawalny na zdjęciach, to
    zabronić wykonania ich w miejscu publicznym nie może. Co najwyżej
    istnieją pewne ograniczenia w możliwości publikacji. Ale przecież nie
    każde wykonane zdjęcie musi być publikowane. można pokazywać znajomym
    jedynie.