  • 1. Data: 2005-11-11 22:40:50
    Temat: Zdjęcia ???
    Od: "Robert_65" <Robert_65@BEZ_TEGO.poczta.fm>

    Witam
    Mam następujące pytanie.
    Amatorsko zajmuje sie fotografią, jeżeli zrobie na imprezie publicznej
    (walka bokserska, mecz żużlowy, podpisywanie płyt, występ itp) zdjęcia
    osobie publicznej (Dawid Kostecki, Doda itp) to czy mogę bez żadnych
    konsekwencji wstawić te zdjęcia na swoją stronę z galeriami moich fotek ???

    --
    Pozdrawiam Sławek
    http://www.fotoslavo.pisi.pl

  • 2. Data: 2005-11-11 22:58:08
    Temat: Re: Zdjęcia ???
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert_65 napisał(a):

    > konsekwencji wstawić te zdjęcia na swoją stronę z galeriami moich fotek ???

    Tak. Patrz archiv.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-11-11 23:36:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dl36gj$hae$1@news.interia.pl>, Robert_65 wrote:
> [...]
    > osobie publicznej (Dawid Kostecki, Doda itp) to czy mogę bez żadnych
    > konsekwencji wstawić te zdjęcia na swoją stronę z galeriami moich fotek ???

    Art. 81. 2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    1) osoby powszechnie znanej, jezeli wizerunek wykonano w zwiazku z
    pelnieniem przez nia funkcji publicznych, w szczególnoci politycznych,
    spolecznych, zawodowych,

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-11-12 09:05:29
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1) osoby powszechnie znanej, jezeli wizerunek wykonano w zwiazku z
    > pelnieniem przez nia funkcji publicznych, w szczególnoci politycznych,

    I jak to sie ma do zakazu pisania i zamieszczania foto Edyty Gorniak przez
    Fakt i SE? :| (wyrok sadu)

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 5. Data: 2005-11-12 09:13:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dl4a9r$2lu$1@nemesis.news.tpi.pl>, Romeq wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > I jak to sie ma do zakazu pisania i zamieszczania foto Edyty Gorniak przez
    > Fakt i SE? :| (wyrok sadu)

    Nie znam sprawy - a jest na nich jako osoba prywatna czy jak wykonuje
    zawód?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2005-11-12 09:13:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > 1) osoby powszechnie znanej, jezeli wizerunek wykonano w zwiazku z
    > pelnieniem przez nia funkcji publicznych, w szczególnoci politycznych,

    a co z Oleksym i zdjeciem w gatkach na plazy ?

    P.

  • 7. Data: 2005-11-12 09:28:00
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-12 10:13 Przemek R... napisał(a):

    > a co z Oleksym i zdjeciem w gatkach na plazy ?

    Może to jednak było w ramach wykonywania zawodu? ;)
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 8. Data: 2005-11-12 12:37:29
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > I jak to sie ma do zakazu pisania i zamieszczania foto Edyty Gorniak przez
    > Fakt i SE? :| (wyrok sadu)

    A jaka to funkcje publiczna pelni Edyta Gorniak?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 9. Data: 2005-11-12 14:04:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    Michał Wilk napisał(a):
    > A jaka to funkcje publiczna pelni Edyta Gorniak?

    Art. 81. 2. Zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku:
    1) osoby powszechnie znanej (...)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2005-11-12 14:18:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dl4nma$qre$1@inews.gazeta.pl>, Michał Wilk wrote:

    > A jaka to funkcje publiczna pelni Edyta Gorniak?

    wystarczy zawodowa.

    --
    Marcin