    From: armar <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdarzenie drogowe z sarną proszę o pomoc
    Date: Wed, 15 Oct 2008 11:56:47 +0200

    --=olo=-- pisze:

    > za przeproszeniem pierdolicie wszyscy - jeśli nie było znak
    > to odpowiada nadleśnictwo

    A jeśli sarna udała się na spacer kilka kilometrów od znaku
    (co przecież dziwne nie jest, bo nie pasą się przywiązane do palika)
    to też nadleśnictwo odpowiada za taką samowolną ucieczkę?
    Może zamiast znaków należałoby sadzić drzewa przy poboczu
    - nie istniałoby ryzyko, że ktoś wszystkie takie znaki "położy",
    a każdy zbliżający się do grupki drzew (nie zabezpieczonych siatką)
    liczyłby się z tym, że zza drzew może na jezdnię wyskoczyć
    sarna, wilk, albo choćby duży zając, który przy 90km/h
    może całkiem sporo zaszkodzić?

    --
    Pozdrawia Marek