  • Data: 2003-07-24 12:37:08
    Temat: Re: Zdanie mieszkania lokatorskiego do SM
    Od: "jk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lokal nie ma czegos takiego jak "wartosc"
    > ma "wartosc dla nabywcy" i to jest cecha relacji
    > pomiedzy lokalem i nbywca....

    A co robią rzeczoznawcy wg ciebie, oprócz wyciągania od nas
    pieniędzy.

    > Sa przeciez koszty utrzymania lokalu...
    > Spoldzielni moze sie olacac dac go za darmo temu,
    > kto da na jego utrzymanie..

    Sugerujesz mieszkania za dobre chęci?

    Z nowymi przepisami zmieniło się również to. Aby nabyć mieszkanie
    lokatorskie trzeba wpłacić do SM gotówkę.
    Wracając do tematu - ja chcę odzyskać swoją, którą kiedyś
    też musiałem wpłacić.

    Pzdr