  • 21. Data: 2008-01-19 14:34:17
    Temat: Re: Zażalenie na postępowanie policji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fmsg3e$9m1$1@opal.icpnet.pl...

    > Ustalenie właściciela numeru komórkowego? Robiłeś to w ostatnim roku??
    > Za dwa tygodnie dostajesz od operatora pismo, że tylko sąd lub
    > prokuratura może wystąpić.

    Sugeruję gorąco lekturę art. 20c Ustawy o Policji. I może na tym
    poprzestańmy już, bo to, o czym piszesz dotyczy podsłuchów.

  • 22. Data: 2008-01-19 18:46:27
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    matusm <m...@g...pl> napisał(a):

    > Bez urazy dla przedpiscow ale bzdety pisza az furczy,,,,

    (...)
    > Przy tym wszystkim sie dziwe jak prok klepnal umorzenie skoro nie dokonano
    > zwyklych sprawdzen w kierunku ustalenia swiadkow

    No proszę, odezwał się zorientowany, co nawet nie wie, że prokurator już od
    ponad pół roku nie zatwierdza takich postanowień...

  • 23. Data: 2008-01-19 18:49:55
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Icek <i...@d...pl> napisał(a):

    > dziwna sprawa, mi sie zawsze wydawalo, ze to prokuratura umaza
    > postepowanie/sledztwo
    >
    > Jezeli postepowanie to zazalenie do prokuratora nadrzednego za posrednictwem
    > tego nizszego (najczesciej rejonowego), jak sledztwo to sad rejonowy (lub
    > odpowiedni) za posrednictwem tez prokuratury
    >
    > nigdy nie widzialem przypadku aby cokolwiek zostalo umozone przez
    > komisariat/komende (KMP = Komenda Miejska Policji)

    Kolejny zorientowany, co chce porad udzielać...
    Ludzie, czy nie mozecie najpierw zapzonać się obowiązującymi przepisami, a
    potem dopiero popisywać się swoją "wiedzą"?

  • 24. Data: 2008-01-25 23:43:18
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > No proszę, odezwał się zorientowany, co nawet nie wie, że prokurator już
    > od
    > ponad pół roku nie zatwierdza takich postanowień...

    No to sie przyznje,teraz nawet protokolu nie wypisuja tylko jakis
    przygotowany druk jak dla analfabetow do krzyzykow

    Uproszczone tak ale przy kradziezy z wlamaniem myslalem ze dalej jest
    prowadzone pod nazorem Prokuratury ,,,mozesz rzucic podstawa prawna???

    --
    Pozdrowienia
    matusm

  • 25. Data: 2008-01-26 00:15:52
    Od: "matusm" <m...@g...pl>

    > W przypadku pełnej, formalnej procedury jest to wg mojej wiedzy
    > kilka-kilkanaście godzin. W przypadku, gdy akurat dany funkcjonariusz ma
    > już wyrobione układy u danego operatora itp., może to być zaledwie
    > kilkanaście minut. Ale rzadko się trafia ten drugi przypadek -

    No ladnie,,,to sie nadaje do Prokuratury,nieformalne ujawnianie danych przez
    operatorow telefonii cyfrowej
    Nie ma co sie dziwic ze nastepuje wyplyw danych do bandytow
    Tylko nie pisz ze najpierw prosi o dane na telefon a pozniej dowozi papier
    ,bo nigdy nie wiadomo ile razy nie dowiozl papieru

    a jeśli
    > już, to w wydziałach zajmujących się przekrętami finansowymi, a nie wśród
    > zwykłej dochodzeniówki.

    Bylem pewien ,ze prawnie nie ma lepszych i gorszych policjantow ,sa najwyzej
    madrzy i glupi ,Jednak chyba kpk sie nie zmienilo , postepowanie
    przygotowacze ma na celu wszechstronne wyjasnienie okolicznosci
    przestepstwa a na miejscu zdarzenie Policja ma obowiazek wykonania
    czynnosci w niezbednym zakresie ,,,moze masz racje wykrywalnosc spada bo
    dochodzeniowka zajmuje sie byle wlamaniem ale jak ostatnio znajomy
    zglaszal kradziez kolpakow to tam jeden policjant hurtem trzepal wpisy na
    umorzenie,Ameryka,,,pewnie ma przemial na setki postepowan miesiecznie

    --
    Pozdrowienia
    matusm