  • 1. Data: 2004-10-20 20:40:11
    Temat: Zażalenie na postanowienie Sądu (troszkę długie)
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Witam!
    Była sprawa w sądzie której byłam uczestnikiem, niestety na rozprawie
    nie byłam gdyż mieszkam na drugim końcu naszego pięknego kraju. Po
    jakimś czasie dzwonię więc do Sadu, żeby dowiedzieć się o wyrok. Pani
    przez telefon mówi mi ze jeżeli chcę żeby wyrok mi przysłali musze
    napisać do Sądu wniosek o sporządzenie odpisu wyroku wraz z
    uzasadnieniem i doręczenie + znaczki opłaty sadowej na kwotę złotych
    12. Ja takowe pismo piszę, znaczki naklejam i do sadu wysyłam. I tu się
    zaczyna mój problem. Dostaję taką odpowiedz: "Sąd Rejonowy..... po
    rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym.....postanawia: odrzucić wniosek
    uczestniczki XXXX o sporządzenie uzasadnienia postanowienia z dnia
    xxxx. I dalej: na postanowienie służy zażalenie itd.itp."
    Moje pytanie: czy faktycznie mogę złożyć zażalenie - ja chciałam po
    prostu odpis wyroku. Jeśli mogę to jak takie zażalenie ma wyglądać -
    nigdy podobnego pisma nigdzie nie składałam i nie mam doświadczenia.
    Z góry dziękuję za ew. odpowiedzi.

    Ania

    A tutaj możesz do mnie napisać:
    http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ

    begin 666 @nn.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM ;FX-"D9..D!N;@T*14U!
    M24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IH='1P.B\O=W=W+F-E<F)E<FUA:6P
    N8V]M+S]9
    L.%!G.3-867=1#0I2158Z,C P-#$P,C!4,C T,#$Q6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2004-10-21 06:59:24
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A tutaj możesz do mnie napisać:
    > http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    >
    >Halo! Nikt mi nie pomoże???? A ja mam tylko kilka dni na to
    Ania

  • 3. Data: 2004-10-21 07:37:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    @nn wrote:
> [...]

    może byś napisała jaki był powód odrzucenia? po terminie?
    napisz wniosek o odpis wyroku, a nie uzasadnienie

    KG

  • 4. Data: 2004-10-21 08:05:44
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    > może byś napisała jaki był powód odrzucenia? po terminie?
    > napisz wniosek o odpis wyroku, a nie uzasadnienie
    >
    > KG
    Powód był właśnie taki jak piszesz i wszystko było by ok gdyby nie to
    ze ja chciałam odpis wyroku a Sad odrzucił wniosek o
    uzasadnienie....Nawiasem mówiąc ja treść tego wyroku znam, uzasadnienie
    tez, potrzebuje tylko papierek

    Ania

  • 5. Data: 2004-10-22 13:17:32
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Nikt mi nie chce pomóc?

    Ania

    A tutaj możesz do mnie napisać:
    http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    "Małżeństwo to bardzo sprawiedliwe urządzenie: żona musi codziennie
    gotować, mąż musi codziennie jeść"

  • 6. Data: 2004-10-22 16:38:08
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik @nn napisał:
> [...]
    > uzasadnieniem i doręczenie + znaczki opłaty sadowej na kwotę złotych
    > 12. Ja takowe pismo piszę, znaczki naklejam i do sadu wysyłam.

    Witam
    jezeli sie wnosi o sporzadzenie uzasadnienia po terminie (bez wniosku o
    jego przywrocenie) to Sąd oczywiście to odrzuci i zazalenie nic nie da

    o odpis wyroku można wystapic ponownie

  • 7. Data: 2004-10-22 17:56:54
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Użytkownik "pawap" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jezeli sie wnosi o sporzadzenie uzasadnienia po terminie (bez wniosku
    > o jego przywrocenie) to Sąd oczywiście to odrzuci i zazalenie nic nie

    A te nieszczęsne znaczki znowu mam im naklejać?
    A tak na marginesie, wniosek był o odpis wyroku, a ponieważ baba w
    sądzie powiedziała ze z uzasadnieniem to tak napisałam - ja się na tym
    nie znam.

  • 8. Data: 2004-10-22 18:18:17
    Od: pawap <p...@i...pl>

> [...]
    > A tak na marginesie, wniosek był o odpis wyroku, a ponieważ baba w
    > sądzie powiedziała ze z uzasadnieniem to tak napisałam - ja się na tym

    z tego co wiem to znaczki sadowe, 6zł od strony, trzeba nakleic
    wniosek o odpis wyroku i wniosek o sporzadzenie uzasadnienia i
    doreczenie wyroku z uzasadnieniem to cos innego

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-10-22 20:16:22
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    > z tego co wiem to znaczki sadowe, 6zł od strony, trzeba nakleic

    A ja nakleiłam za 13 na 1 strone...ale naciągacze ;-)

    > wniosek o odpis wyroku i wniosek o sporzadzenie uzasadnienia i
    > doreczenie wyroku z uzasadnieniem to cos innego

    To moje byłe jeszcze inne: wniosek o odpis wyroku wraz z uzasadnieniem
    i doręczenie - tak mnie poinformowała pani w Sądzie
    Wielkie dzięki, tzn. że ta głupia baba wprowadziła mnie w błąd.