    From: "DarkDaro" <D...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawyzony rachunek - co dalej ???
    Date: Wed, 28 Aug 2002 20:39:39 +0200

    Dodam, ze jest to nowy licznik, wymieniony na zadanie Zakladu
    > przez ich przedstawiciela pod koniec maja.
    > Oczywiste jest, ze takie zuzycie jest niemozliwe, moja stara instalacja
    nie
    > wytrzymalaby takiego poboru mocy, ktory kreci licznik w miesiac tyle,
    > co mniej wiecej przez rok.

    A stan licznika ? Czy rzeczywiście daje podstawę do naliczenia takiej kwoty?
    Bo jeżeli tak to może być cieniutko. W zakładzie energetycznym nikt nie
    będzie zainteresowany wyjaśnieniem tej sprawy.Nawet jeżeli ktoś kradnie prąd
    na twój rachunek to zakład poprostu chce kasę a nie bawić się w dochodzenie.
    Trochę miałem z nimi kłopotów. Panie spasione do niebotycznych rozmiarów
    siedzą i jedzą kanapki, czytaja prasę i chcą się pozbyć petenta, wszystkie
    rozmowy z pozycji monopolisty, myślenie z poprzedniej epoki i oczekiwanie na
    bombonierki i koniaczki. Jak nic spec nie wykaże to polecam wniosek do sądu
    tylko nie wiem o co można ich pozwać - chyba wyłudzenie nienależnej kwoty.
    Mój przypadke był trochę inny. Dozorczyni, z którą mam "na pieńku" zerwała
    pląbę w liczniku znajdującym się na korytarzu. Zakład odcioł prąd, musiałem
    zapłacić za sprawdzenie licznika, montaż i demontarz oraz podłączenie prądu.
    Zakład nie zabezpieczył oczywiście licznika przed dostępem osób postronnych
    bo nie mają takiego obowiązku! Wniosku nie mogłem złożyć bo umowa z zakładem
    nie była na moje nazwisko. Sam założyłem kłudkę i tyle. Przez 3 miesiące
    siedziałem przy świecach wieczorem.
    Życzę powodzenia
    Daro