  • 1. Data: 2006-06-20 06:11:09
    Temat: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Od: "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl>

    Witam!
    Zaparkowalem przy linii ciaglej, opuscilem samochod na godzine i udalem sie
    do przychodni. Po powrocie znalazlem za szyba auta telegram od SM pod
    tytulem ZAWIADOMIENIE, ze na podstawie art. blablabla mam niezwlocznie po
    przyjsciu do pojazdu stawic sie u nich (oczywiscie nie zobilem tego)
    Ostatni akapit poucza, iż "Niestawienie sie spowoduje skierowanie wniosku o
    ukaranie do Sadu Rejonowego w Rybniku"
    Znajomi mowia ze straz sie "wycfanila" i przy okazji robia zdjecia takiemu
    delikwentowi jak ja.

    Mam pytanie jak sie bronic w razie wezwania do sadu, no bo przeciez nie
    doreczono imi skutecznie zawiadomienia; ktos go wyciagnal zza wycieraczki,
    wiatr porwal itp. Ile czasu ma sad na doreczenie mi wezwania, bo pismo jest
    z dn. 22.05.06r. Prosze o jakies inne skuteczne rady

    Dzieki
    Pozdrav Mariusz

  • 2. Data: 2006-06-20 06:15:45
    Temat: Re: Zawiadomienie od Strazy Miejskiej
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    rajton wrote:
> [...]
    > wiatr porwal itp. Ile czasu ma sad na doreczenie mi wezwania, bo pismo jest
    > z dn. 22.05.06r. Prosze o jakies inne skuteczne rady

    Skuteczna rada. Zapłacić za parkowanie w niedozowlonym miejscu.
    Gwarantuje, że wezwanie nigdy nie przyjdzie.

  • 3. Data: 2006-06-20 07:58:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    rajton wrote:

> [...]
    > wiatr porwal itp. Ile czasu ma sad na doreczenie mi wezwania, bo pismo jest
    > z dn. 22.05.06r. Prosze o jakies inne skuteczne rady

    Ech cfaniaku, jak nie dotreczono jak przed chwila nam napisales, ze
    czytales i zrozumiales co tam jest napisane. Parkujesz z pelna
    swiadomoscia w niedozwolonym miejscu, byc moze narazasz w ten sposob
    czyjes zycie. I jeszcze pierdolisz takie farmazony, zamiast isc,
    przyznac sie do bledu, zaplacic za nauke i nastepnym razem parkowac na
    parkingu, chocby platnym.

    Powinni na szeroka skale wdrozyc odholowywanie zle zaparkowany7ch aut na
    parking policyjny, tak ze 30 km za krakowem, specjalnie dla takich
    cwaniakow jak ty...

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-06-20 08:54:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> napisał:

    > I jeszcze pie..... takie farmazony
    Plebsom wszelkiej maści "mówimy nasze zdecydowane NIE"

    --
    Artur Golański

  • 5. Data: 2006-06-20 08:54:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "rajton" <USUŃ_TO_mart74@_I_TO_TEŻ_gazeta.pl> napisał:

    >tytulem ZAWIADOMIENIE,
    Kogo zawiadomili ?

    > wniosku o ukaranie do Sadu Rejonowego
    Raczej grodzkiego i dopiero PO ustaleniu winnego wykroczenia.

    --
    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-06-20 09:08:50
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 20 cze o godzinie 08:11, na pl.soc.prawo, rajton napisał(a):

    > Po powrocie znalazlem za szyba auta telegram od SM pod tytulem ZAWIADOMIENIE
    ^^^^^^^^
    Czyli dostarczyła ci go poczta?
    musiałeś pokwitować odbiór *telegramu* - więc skuteczne doręczenie.

    --
    Herbi
    20-06-2006 11:08:42

  • 7. Data: 2006-06-20 10:09:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    rajton wrote:

    > Znajomi mowia ze straz sie "wycfanila" i przy okazji robia zdjecia takiemu
    > delikwentowi jak ja.

    I bardzo dobrze.

> [...]
    > wiatr porwal itp. Ile czasu ma sad na doreczenie mi wezwania, bo pismo jest

    A po co wezwanie? Jeśli zrobili zdjęcie, to sprawa będzie dość oczywista
    i sąd wyda wyrok w trybie uproszczonym, a ty go otrzymasz poleconym wraz
    z nakazem zapłaty oraz pouczeniem o możliwości odwołania się od wyroku.

    > z dn. 22.05.06r. Prosze o jakies inne skuteczne rady

    Zbieraj kasę na mandat i koszty postępowania.

  • 8. Data: 2006-06-20 12:23:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >A po co wezwanie? Jeśli zrobili zdjęcie, to sprawa będzie dość oczywista
    Na razie oczywiste jest to, że pojazd był zaparkowany. Tyle, to za
    mało, aby obyło się bez wezwania i od razu do sądu.

    --
    Artur Golański

  • 9. Data: 2006-06-20 13:16:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Golanski wrote:

    > Na razie oczywiste jest to, że pojazd był zaparkowany. Tyle, to za
    > mało, aby obyło się bez wezwania i od razu do sądu.

    Nie. Zupełnie wystarczająco. Nieprawidłowo zaparkowany - sprawa
    oczywista. A tłumaczyć się możesz odwołując się od wyroku w ustawowym
    terminie.

    Normalny tryb będzie zastosowany od razu tylko jeśli tzw. wymiar
    sprawiedliwości będzie w parszywym nastroju i będzie chciał jak
    nabardziej dokopać sprawcy wykroczenia - przecież to automatycznie
    podnosi koszta.

  • 10. Data: 2006-06-20 14:23:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Nie. Zupełnie wystarczająco.
    Co "nie" ? Co jest "zupełnie ... " ?

    >Nieprawidłowo zaparkowany - sprawa oczywista.
    I ten "nieprawidłowo zaparkowany" pozwiesz przed sądem ;-)

    >A tłumaczyć się możesz odwołując się od wyroku w ustawowym
    >terminie.
    Ja ? A dlaczego nie ty ? Czyż to nie ty, zdaniem SM zaparkowałeś tam
    samochód?
    Sądzisz, ze sędzia okaże się laikiem i nie zauważy, że nie wezwano
    właściciela, że nie zapytano go co ma do powiedzenia, że nie ustalono
    sprawcy wykroczenia, wreszcie że nie zaproponowano mu MK ?

    >Normalny tryb będzie zastosowany od razu tylko jeśli tzw. wymiar
    >sprawiedliwości będzie w parszywym nastroju
    A od kiedy to "normalne" tryby zależą od nastroju ?

    > dokopać sprawcy wykroczenia
    Tak ? A gdzie masz sprawcę BEZ wezwania, które dla ciebie jest zbędne?

    --
    Artur Golański