  • 31. Data: 2003-10-23 05:28:06
    Temat: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Gratuluje malzonce :) i Tobie tez ... ostatnio z robota kruch

    Dzięki! Za nas oboje.

    To fakt, że ciężko. Zresztą przynajmniej 20% społeczeństwa o tym wie.
    Od marca tego roku szukała. Znalazła robotę na 2 miesiące, ale gra niewarta
    była świeczki (i finansowej i zawodowej - zero przyszłości) więc się
    zwolniła. Potem 2 miesiące szukania i znalazło się... A że zatrudnili "2 w
    1" to jeszcze większa rewelacja!

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 32. Data: 2003-10-23 09:39:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Arek wrote:
    [...]
    >+ Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil genetyczny,

    ...kraczesz ?
    O ile wiem to ubezpieczalnie (na początku na Zachodzie) jak najbardziej
    się przymierzają.

    >+ oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Nie wiem jak "dogłębność" ma wyglądać, bo same badania to raczej
    nic dziwnego :)

    pozdrowienia, Gotfryd