  • 21. Data: 2003-10-22 12:04:30
    Temat: Re: Zatrudnienie kobiety w ciąży
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Nie tyle trędowata, co pracuje mniej wydajniej, ale pieniądze pobiera
    > jakby pracowała normalnie.

    A dlaczego mniej wydajnie?
    Uogólniasz. To zależy od kobiety i od ciąży.

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 22. Data: 2003-10-22 12:51:25
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Habeck" <h...@N...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL!!
    > Ciąża ma znaczenie dla pracodawcy. Częstotliwość sypiania i ilość orgazmów
    > nie.

    Ciaza ma :)
    Orgazmy prawdopodobnie tez :)
    Ale jednak najwieksze znaczenie ma czestotliwosc spania :) Jesli nie spi co
    drugi dzien to srednio bedzie pracowal :) a jesli spi tylko raz na tydzien
    to prawie wogole nie bedzie pracowal :D

    > Choć niektórzy mogą zacząć udowadniać, że jak człowiek zaspokojony, to
    > mniej nerwowy i lepiej pracuje... :)

    :) to nie trzeba udowadniac :) to juz zostalo udowodnione :D

  • 23. Data: 2003-10-22 13:05:51
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

> [...]
    > to prawie wogole nie bedzie pracowal :D

    > :) to nie trzeba udowadniac :) to juz zostalo udowodnione :D

    Dyskusja powoli kieruje się w stronę grupy pl.soc.seks :))). Cha, cha,
    cha...

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 24. Data: 2003-10-22 14:07:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Habeck rzecze:
    [..]
    > A to niby co znaczy?

    A to znaczy, że o tak intymne sprawy żaden pracodawca pytać nie ma prawa,
    a wygłaszanie ich samemu to czysty przejaw poddaństwa.

    > "Jeśli"... A jeśli planujesz?

    A jeśli planuję to rozmawiam czy będzie w stanie na nie potem zarobić,
    czy też ma inne plany życiowe.

    > Warto chyba wiedzieć, że ma się kobietę w
    > pracy, która po pół roku pracy pójdzie na 3-miesięczny urlop macierzyński. A
    > co jak jeszcze pójdzie na wychowawczy? A Ty przecież zainwestowałeś...

    No tak - słyszałem już o firmach, które pozwalały sobie na stawianie żądań
    wobec młodych kobiet by podpisały zobowiązanie, ze nie planują w najbliższym
    czasie zamążpójścia ani dzieci.

    Ciekawe, że facetów nie wypytują czy nie jeżdżą na motorze, albo nie uprawiają
    innych ekstremalnych zabaw, tudzież nie planują obłożnie zachorować...

    Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil genetyczny,
    oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 25. Data: 2003-10-22 14:40:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bn62v9$p8t$1@news.onet.pl

    > Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil
    > genetyczny, oraz dogłębne badania krwii i moczu.

    Powiedz to komandosom GROMu

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 26. Data: 2003-10-22 15:26:55
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > A to znaczy, że o tak intymne sprawy żaden pracodawca pytać nie ma prawa,
    > a wygłaszanie ich samemu to czysty przejaw poddaństwa.

    Ale to Ty proponowałeś, żeby chwalić się łóżkowymi sprawami. Mam wrażenie,
    że skoro myślisz, że wszyscy tacy są, to Ty też taki jesteś. :P

> [...]
    >
    > No tak - słyszałem już o firmach, które pozwalały sobie na stawianie żądań
    > wobec młodych kobiet by podpisały zobowiązanie, ze nie planują w

    To akurat podpada pod paragraf.

> [...]
    > innych ekstremalnych zabaw, tudzież nie planują obłożnie zachorować...
    >
    > Jeszcze by tylko brakowało, żeby każdy musiał przynosić swój profil

    Jeszcze się doczekamy, że będzie to niezbędne do zatrudnienia, a na pewno do
    ubezpieczenia :(.

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 27. Data: 2003-10-22 17:18:54
    Od: "Habeck" <h...@N...pl>

    > Dam znać co i jak się wykluło.
    > Pracodawca tak czy inaczej jest naprawdę w porządku, więc tym bardziej
    > byłoby trudno patrzeć mu potem w oczy.

    Zatrudnił :), choć na rozmowie mina mu zrzedła delikatnie. Ale efekt się
    liczy.

    Pozdrawiam,
    Habeck

  • 28. Data: 2003-10-22 19:04:53
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Zatrudnił :), choć na rozmowie mina mu zrzedła delikatnie. Ale efekt się
    > liczy.

    Gratuluje malzonce :) i Tobie tez ... ostatnio z robota kruch

  • 29. Data: 2003-10-22 20:58:34
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Sam jest pracodawcą i wielkie g... mnie obchodzi czy kobieta jest w ciąży
    > czy nie, jeśli nie planuję kosztownych szkoleń dla niej.

    Rozumiem, że w takim razie zatrudniasz jakieś sprzątaczki i panie od, bo ja
    wiem, wkręcania śrubek? Bo w mojej branży osiągnięcie przez pracownika pełnej
    wydajności to jest jakieś 3 do 6 miesięcy - odejście pracownika z powodu
    kosztów wdrożenia następnego jest pierońsko kosztowne. I zatrudniać kogoś na
    parę miesięcy po prostu nie warto.

    JoP

  • 30. Data: 2003-10-22 22:54:05
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-22 14:04 Habeck napisał(a):

    >A dlaczego mniej wydajnie?
    >Uogólniasz. To zależy od kobiety i od ciąży.

    Uogólniam, przecież nie wiadomo, jak będzie, więc biorę dane
    "statystyczne". No, a wiadomo, że ciężarna nie może siedzieć ileś tam
    czasu przed monitorem, w dymie itp. Oczywiście zależy to od stanowiska.
    Ale to już NTG.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)