  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatarcie skazania
    Date: Tue, 28 Dec 2004 16:57:07 +0100

    Użytkownik "Wiesław" <v...@g...pl> napisał:

    > BZDURY "GADACIE".

    To właśnie Ty bzdury gadasz, nie wiedząc, co oznacza zatarcie skazania. A
    oznacza to tyle, że idąc po zaświadczenie do KRS, dostaje się świadectwo
    niekaralności po określonym czasie, natomiast NIE OZNACZA to w żadnym
    wypadku zniszczenia akt z prowadzonej przeciwko osobie sprawy. Te akta
    pozostaną tam na baaardzo długo. I dobrze.

    > LICZYLEM NA POMOC KOGOS KTO WIE WIECEJ NIZ JA A NIE NA
    > ODPOWIEDZ W STYLU

    To jesr grupa _dyskusyjna_ a nie kącik darmowych porad prawnych.

    > TYM NAJWYRAZNIEJ NIE WIESZ CO TO SA DOBRA OSOBISTE.

    Ty sam najwyraźniej nie wiesz. Jakim cudem można mówić o pogwałceniu dóbr
    kogoś, kogo akta trzyma u siebie policja w związku z prowadzonym przezeń
    śledztwem przeciwko tej osobie?
    Zapamiętaj sobie raz a na zawsze, że zatarcie skazania oznacza tyle, że
    idąc po zaświadczenie o nieralalności, dostajesz je i nie figurujesz w
    rejestrze skazanych, natomiast policja/prokuratura/sąd NIE ZNISZCZĄ akt
    sprawy. Warto sobie przyswoić takie rzeczy do głowinki, aby później nie
    smarować głupot z zaciśniętym capslockiem o rzekomym naruszaniu dóbr
    osobistych. Najpierw trzeba się nieco dokształcić. Proponuję nieco poczytać
    mądrych książek a wówczas mniej będziesz pisał niepotrzebnych postów w
    usenecie.

    --

    Rico - antynacjonalizm i kosmopolityzm gwarantowany.
    "Krajowi producenci muszą być wspierani przez państwo, a ich produkty