  • 1. Data: 2007-12-04 22:15:02
    Temat: Zatajenie warunków umowy a żądanie zapłaty
    Od: l...@g...com

    Witam.

    Firma wystawiła wezwanie do zapłaty wraz z naliczeniem odsetek za
    wykonaną usługę. Nie przedstawiono mi jednak do dnia dzisiejszego
    treści umowy. Nie chcę płacić w ślepo firmie, która przysyła mi skan
    jednej strony umowy mailem bez warunków umowy.

    Co mogę w tym przypadku zrobić?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-12-04 22:38:44
    Temat: Re: Zatajenie warunków umowy a żądanie zapłaty
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 04.12.2007 l...@g...com <l...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > treści umowy. Nie chcę płacić w ślepo firmie, która przysyła mi skan
    > jednej strony umowy mailem bez warunków umowy.

    Albo zawarłeś tę umowę i znasz jej treść - wtedy płać, albo nie zawarłeś i
    nie znasz treści - nie płać.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-12-04 23:47:27
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Był taki ciekawy przypadek gnojka na alledrogo, że najwazniejsze warunki pisał białą
    czcionką na... białym tle ;-)
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-12-05 11:03:54
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości news:fj4otp$2qu$1@news.wp.pl...
    > Był taki ciekawy przypadek gnojka na alledrogo, że najwazniejsze warunki pisał
    białą czcionką na... białym tle ;-)
    ---------------------------^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ogólnie, taka umowa jest nieważna.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 5. Data: 2007-12-06 17:32:20
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    <l...@g...com> wrote
    >treści umowy. Nie chcę płacić w ślepo firmie, która przysyła mi skan
    >jednej strony umowy mailem bez warunków umowy.

    To znajdź kopię u Ciebie, albo poproś o przesłanie skanu całej umowy z
    podpisami. Jeśli faktycznie istnieje to przyśla.