  • 1. Data: 2002-03-30 10:15:16
    Temat: Zaswiadczenie o zarobkach
    Od: Gamon' <r...@y...com>

    Czesc!

    Czy jest jakas podstawa prawna wymuszajaca na pracopdwacy wystawienie
    zaswiadczenia o zarobkach pracownika odchodzacego z firmy (no bo jak -
    biorac pod uwage bajzel w ZUSie - udowoednie kiedys moje zarobki)?
    Pracodwaca z lzaska mi co takiego wystawil obinajac mi dwa lata pracy i
    teraz musze sie z nim szragac - wiadomo, ze lawtwiej go przegniesc
    jakims kon kretnym paragrafem czy czyms.

    Pozdrawiam,
    robal.

  • 2. Data: 2002-03-30 11:37:17
    Temat: Re: Zaswiadczenie o zarobkach
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 30 Mar 2002, Gamon' wrote:

    > Czy jest jakas podstawa prawna wymuszajaca na pracopdwacy wystawienie
    > zaswiadczenia o zarobkach pracownika odchodzacego z firmy (no bo jak -

    art. 97 KP: [...] Na żądanie pracownika w świadectwie pracy należy podać
    także informację o wysokości i składnikach wynagrodzenia oraz o uzyskanych
    kwalifikacjach.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-02 20:22:20
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    bez tego niektórzy będą mieli wielki kłopot z uzyskaniem świadczeń ...
    Sandra