  • 11. Data: 2005-05-16 14:40:19
    Temat: Re: Zaświadczenie o tytule magistra.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    badzio wrote:

> [...]
    > po obronie wystepuje o nadanie tytulu naukowego (np mgr) do
    > dziekana/rady wydzialu/innej wladnej instancji. Ale chyba rady wydzialu.
    > Nastepnie rada wydzialu uchwala ze delikwent(ka) X otrzymuje tytul Y.
    > Dopoki rada wydzialu tego nie stwierdzi - nie ma sie tytulu. No rada
    > wydzialu nie zbiera sie po kazdej obronie, i tytuly zatwierdza "zbiorowo".
    > Zatem obrona a uzyskanie tytulu to dwie rozne sprawy
    > btw zastanawia mnie tylko fakt - co jesli obrona zostanie zakonczona
    > pozytywnie a rada wydzialu nie przeglosuje nadania tytulu magistra?

    magister nie jest tytułem naukowym, a zawodowym.
    to co piszesz jest prawdą, ale dotyczny nadania tytułu doktora i wyżej.

  • 12. Data: 2005-05-16 16:17:46
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > magister nie jest tytułem naukowym, a zawodowym.
    > to co piszesz jest prawdą, ale dotyczny nadania tytułu doktora i wyżej.

    Doktor to nie jest tytuł naukowy, lecz stopień. Jedynym tytułem
    naukowym jest profesor.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 13. Data: 2005-05-16 16:22:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Doktor to nie jest tytuł naukowy, lecz stopień. Jedynym tytułem
    > naukowym jest profesor.

    tyz prowda, ale reszta pozostaje prawdziwa.

  • 14. Data: 2005-05-17 05:35:09
    Od: Marcin Wichtowski <m...@m...com.pl>

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał(a):
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=7754210&aid=35477652

    Interesująca... szkoda, że do końca nie rozstrzygnięta :)

    > Moim zdaniem, które i wtedy potwierdzałem dyrektor musi respektować
    > -- bo wynagrodzenie należy się za posiadanie tytułu zawodowego
    > magistra, a nie za posiadanie dyplomu.

    Mnie się także wydaje, że powinno się respektować to zaświadczenie. W
    końcu jest to dokument, tyle że bez sztywnej okładki, zdjęcia etc. Tak
    mówi rozsądek, ale przydałby się jakiś spektakularny wyrok w tej
    sprawie, na którym można się podeprzeć :)
    /CN

  • 15. Data: 2005-05-17 05:35:48
    Od: CN <b...@h...com>

  • 16. Data: 2005-05-17 06:19:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    witek napisał(a):
    > magister nie jest tytułem naukowym, a zawodowym.
    > to co piszesz jest prawdą, ale dotyczny nadania tytułu doktora i wyżej.
    moze i tak. chociaz wydawalo mi sie ze tytulem zawodowym jest inzynier.
    ale nie zmienia to faktu ze u nas dotychczas byla taka procedura
    postepowania w przypadku magistra
    dopiero w tym roku widze ze sie to zmienilo. ale i tak nie obowiazuje
    2tyg termin tylko 30dniowy;P
    "W Dziale Kształcenia PŁ została utworzona Sekcja Dyplomów(...)Tutaj
    wszyscy absolwenci odbierają dyplomy ukończenia naszej uczelni .
    Dyplomy można odbierać po upływie 30 dni od daty złożenia egzaminu
    dyplomowego i rozliczenia się z uczelnią."

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 17. Data: 2005-05-18 01:30:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    CN wrote:

> [...]
    > mówi rozsądek, ale przydałby się jakiś spektakularny wyrok w tej
    > sprawie, na którym można się podeprzeć :)

    jedynym dokumentem stwierdzającym posiadanie tytułu magistra jest dyplom.

    to tak jakbyś chciał zaświadczenie o ukończeniu szkoły i zdaniu matury
    zamiast świadectwa.

  • 18. Data: 2005-05-19 05:31:14
    Od: CN <b...@h...com>

    witek napisał(a):
    > jedynym dokumentem stwierdzającym posiadanie tytułu magistra jest dyplom.
    >
    > to tak jakbyś chciał zaświadczenie o ukończeniu szkoły i zdaniu matury
    > zamiast świadectwa.

    Czy to znaczy, że jak spłonie mi świadectwo maturalne, to automatycznie
    nikt nie uzna mi matury i dodatkowo zakwestionują dyplom, bo pewnie
    zdobyty po znajomości???
    /CN

  • 19. Data: 2005-05-19 05:45:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    CN wrote:

    > Czy to znaczy, że jak spłonie mi świadectwo maturalne, to automatycznie
    > nikt nie uzna mi matury i dodatkowo zakwestionują dyplom, bo pewnie
    > zdobyty po znajomości???
    > /CN

    Nie.
    To znaczy, że dostaniesz duplikat świadectwa, a nie zaświadczenie o
    zdaniu matury.

  • 20. Data: 2005-05-19 05:47:12
    Od: CN <b...@h...com>

    witek napisał(a):

    > Nie.
    > To znaczy, że dostaniesz duplikat świadectwa, a nie zaświadczenie o
    > zdaniu matury.

    No to jestem już spokojniejszy :)
    /CN