    From: Andrzej Sroka <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaskarzyc lekarza / szpital ?
    Date: Fri, 07 Jul 2006 23:46:51 +0200

    > Dziekuje za rady i slowa otuchy. Sprawe zglosilem do tvn, oni maja pomoc
    > przy zloszeniu sprawy do odpowidnich organow scigania

    Wiesz, kiedyś oglądałem i słuchałem jak w tvn przedstawiono pewną
    sprawę, którą akurat dość dobrze znałem. Pogoń za sensacją, bez próby
    dociekania prawdy, "wyrok" przed wyjaśnieniem tejże, no po prostu
    niekompetencja dla zyskania oglądalności wśród ludu.
    Jeśli wciąż są tak "rzetelni" to zrobiłeś chyba wielki błąd i może komuś
    właśnie spieprzyłeś życie. Nie wnikam czy był winny czy nie,a i tvn czy
    inne stacje też nie powinny, od tego jest sąd. W pewnym sensie mogę
    zrozumieć , że kierujesz się emocjami i naprawdę współczuję.
    Ale obiektywnie ustalić czy można coś było zrobić i czy popełniono
    błąd/przestępstwo to powinien sąd ustalić a nie jakis tam tvn.

    Andrzej