  • 1. Data: 2012-07-12 14:32:03
    Temat: Zaskarzenie zabezpieczenia w kontaktach z dzieckiem, czy warto?
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    Dzisiaj dostalem list z sadu. Brzmial dla mnie jak wyrok. Kontakty z
    dzieckiem tylko raz w tygodniu przez 5 godzin w obecnosci matki.

    Matka nie potrafi pochamowac swoich zapedow do wyzwisk i krzykow w miom
    kierunku, przez co dziecko reaguje tak samo i zaczyna krzyczec w taki
    sam sposob. a potem mowi ze sie boi.
    Obawiam sie ze zaskarzenie postanowienia sadu tylko wydluzy czas do
    sprawy ktora ma sie odbyc za dwa tygodnie. Czy mam szanse zmienic
    zabezpieczenie w kontaktach podczas pierwszej rozprawy?
    Licze na pomoc z Waszej strony
    pozdrawiam
    NEURON

  • 2. Data: 2012-07-12 15:24:03
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-07-12 14:32, NEURON pisze:
> [...]
    > sprawy ktora ma sie odbyc za dwa tygodnie. Czy mam szanse zmienic
    > zabezpieczenie w kontaktach podczas pierwszej rozprawy?

    Nie ma sensu. Nic do rozprawy nie zdążysz zmienić. Czy masz szanse na
    rozprawie - a to już zależy od papierów, jakie są w aktach.

    --
    Chodzi o to, że władza wprowadziła ślub jako akt powołania podmiotu
    gospodarczego (zawarcie spółki), w której mają się rodzić ich

  • 3. Data: 2012-07-12 16:13:59
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 12-07-2012 15:24, Roman Rumpel pisze:

    > Nie ma sensu. Nic do rozprawy nie zdążysz zmienić. Czy masz szanse na
    > rozprawie - a to już zależy od papierów, jakie są w aktach.

    nie bardzo rozumiem o jakich papierach mowisz. Do momentu kiedy bylem w
    zwiazku nie bylo problemu zeby zabierac corke do rodzicow nawet na 4 dni
    czyli 3 noce. A teraz matka dziecka kieruje sie dobrem dziecka i nie
    chce zeby nocowalo w obcym miejscu

  • 4. Data: 2012-07-12 16:35:39
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-07-12 16:13, NEURON pisze:

> [...]
    > zwiazku nie bylo problemu zeby zabierac corke do rodzicow nawet na 4 dni
    > czyli 3 noce. A teraz matka dziecka kieruje sie dobrem dziecka i nie

    Mówię o tym, co jest w aktach.

  • 5. Data: 2012-07-13 08:52:34
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "NEURON" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czyli 3 noce. A teraz matka dziecka kieruje sie dobrem dziecka i nie chce

    W takich sprawach dziecko jest elementem rogrywki pomiędzy rodzicami. Im
    bardziej pokażesz że Ci na nim zależy tym cięższe ciosy będziesz dostawał.
    Często w Sądzie można zagrać wa bank w drugą stronę, czyli oświadczyć że
    skoro drugiej stronie tak bardzo zależy na dziecku to zrzekasz sie go,
    będzie miało tylko jednego rodzica itd itd. Zazwyczaj wywołuje to "opad
    szczęki" drugiej strony, a Sąd staje po Twojej stronie.

    pozdr

  • 6. Data: 2012-07-13 10:19:06
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 13-07-2012 08:52, Danusia pisze:
> [...]
    > będzie miało tylko jednego rodzica itd itd. Zazwyczaj wywołuje to "opad
    > szczęki" drugiej strony, a Sąd staje po Twojej stronie.

    a czy sad wtrakcie postepowania moze zmienic forme zabezpieczenia?

  • 7. Data: 2012-07-13 10:33:19
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

    W dniu 2012-07-13 10:19, NEURON pisze:

    > a czy sad wtrakcie postepowania moze zmienic forme zabezpieczenia?

    Tak, może.

  • 8. Data: 2012-07-14 00:20:50
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Jak będziesz to robił na wariata, to raczej niczego nie zmienisz.
    A jak nie zaskarzysz postanowienia, to pokazesz, ze sie zgadzasz i że Ci nie
    zalezy.
    Od udzielania pomocy to sa zwykle adwokaci lub radcowie, tylko trzeba mieć
    dobrego (truizm).
    Dlatego, że im więcej wolno na sali niż szaremu Kowalskiemu, który co chwila
    dostaje od Wysokiego sądu zj..ę.