eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-07 18:50:20
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał

    > A mnie uczyli, że to "posługa kapłańska". Posługa - od "służyć".

    A mnie uczyli, że "godzien jest robotnik swojej zapłaty".
    I jeszcze że ksiądz, podobnie jak ja czy ty, musi jeść,
    musi się ubrać, oprać, zapłacić rachunki itd.

    > I że ksiądz wiernemu nie może odmówić, a co dostaje, to dobrowolny
    > datek.
    > To to wszystko ściema?

    Nie ma ściemy, po prostu sprawa ma dwie strony.
    Ksiądz ma obowiązki względem parafianina
    a parafianin względem księdza i parafii.

    > I jeszcze "prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne..."

    ...niż niewierzący odczepi się od kasy katolickiego księdza
    do której się nie dokłada.