eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-07 21:37:09
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-09-2010 16:38, animka pisze:

    > Ja się niczym nie chwalę, bo nie ma czym. Po prostu ubodło mnie to, że
    > mogłabym być pochowana na cmetarzu z np. wyznawcami Lenina.

    A kto to jest "wyznawca Lenina"?

    Straszyli Cie chyba tym Leninem w dzieciństwie, ze przyjdzie i zabierze
    jak nie zjesz kaszki. Inaczej trudno wytłumaczyć tą fobię.

    A tak swoja drogą - nie uczyłaś się historii rewolucji rosyjskich (było
    ich więcej niż jedna) z lenistwa czy ze strachu, że Cię zakazi leninizmem?

    Ale nie martw się, w Polsce na szczęście komunistę rzadko można spotkać.
    Za to masz szanse że pochowają Cię obok faceta, który po pijaku wybił
    zęby żonie i zakatował swojego 3-letniego pasierba.
    Ale za to na pewno był katolikiem!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813