  • 11. Data: 2008-02-05 16:38:42
    Temat: Re: Zasadnicza służba wojskowa
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Andrzej Lawa wrote:
    >
    > A czy Ktoś słyszał coś sensownego o zawieszaniu poboru ? O jakimś
    > końcu tej głupiej zabawy ? Jakoś głucho po wyborach.

    Najlepiej sięgnąć do źródeł:
    http://www.kprm.gov.pl/s.php?id=758

    Trzeci link (projekty innych dokumentów rządowych):
    http://kprm.gov.pl/bip/080117inne.pdf

    Strona 33.

    --
    jimmij

  • 12. Data: 2008-02-05 16:39:05
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Henry(k) wrote:

    > Raczej należało by sprawić żeby służba była sensowniejsza a nie
    > ją likwidować.

    Tam sensu nie dodasz.

  • 13. Data: 2008-02-05 18:21:25
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 5 Feb 2008 17:39:05 +0100, d852 napisał(a):

    > Tam sensu nie dodasz.
    Zakładanie, że nigdy już nie zajdzie konieczność
    ogłaszania, tego co teutońską mową nazywają
    Adelsaufgebot a inni leve czy levée en masse
    jest daleko posuniętym optymizmem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2008-02-05 18:33:47
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    [cut]

    Jesli zaczales studia przed 2002 rokiem, a ukonczyles je do 31.XII.2007r. to
    podlegasz z mocy prawa przeniesieniu do rezerwy.

  • 15. Data: 2008-02-07 20:22:55
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > Jesli zaczales studia przed 2002 rokiem, a ukonczyles je do 31.XII.2007r. to
    > podlegasz z mocy prawa przeniesieniu do rezerwy.

    Co znaczy ukończyłem? obroniłem się do tego czasu?

    Przemek

  • 16. Data: 2008-02-09 07:02:30
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek" <n...@g...com> napisał w wiadomości