  • 1. Data: 2008-02-05 07:03:11
    Temat: Zasadnicza służba wojskowa
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Cześć,

    Skończyłem studia a obecne pracuje. Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie
    na kredyt. Mam takie pytanie czy jeżeli zostanę wezwany do wojska mogę
    odroczyć się od służby w związku ze spłatą kredytu hipotecznego?

    Przemek

  • 2. Data: 2008-02-05 07:21:48
    Temat: Re: Zasadnicza służba wojskowa
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    > Skończyłem studia a obecne pracuje. Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie
    > na kredyt. Mam takie pytanie czy jeżeli zostanę wezwany do wojska mogę
    > odroczyć się od służby w związku ze spłatą kredytu hipotecznego?

    nie, ale być może istnieje czasowa możliwość zawieszenia kredytu.
    R.

  • 3. Data: 2008-02-05 08:32:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek pisze:
> [...]
    > na kredyt. Mam takie pytanie czy jeżeli zostanę wezwany do wojska mogę
    > odroczyć się od służby w związku ze spłatą kredytu hipotecznego?

    Hehe. Gdyby tak było, to wszyscy by brali kredyty dla ochrony przed tym
    "zaszczanym obowiązkiem".

    Natomiast OIDP spłaty kredytu na czas służby powinny zostać przez bank
    zawieszone.

  • 4. Data: 2008-02-05 08:36:17
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > nie, ale być może istnieje czasowa możliwość zawieszenia kredytu.
    > R.

    Raczej obligatoryjna. Dlatego banki sprawdzają stosunek do służby. Gdy
    delikwenta zabierają do wojska, to kredyt i odsetki są automatycznie zamrażane.

    --
    Lukasz

  • 5. Data: 2008-02-05 09:22:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LukaszS pisze:

    > Raczej obligatoryjna. Dlatego banki sprawdzają stosunek do służby. Gdy

    Ale tylko do 28. roku życia. Co już nie jest granicą "łapanki".

    > delikwenta zabierają do wojska, to kredyt i odsetki są automatycznie
    > zamrażane.

    Spłaty na pewno, ale czy odsetki też? Głowy nie dam, ale nie będę się
    kłócić ;)

  • 6. Data: 2008-02-05 09:45:30
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hehe. Gdyby tak było, to wszyscy by brali kredyty dla ochrony przed
    > tym "zaszczanym obowiązkiem".

    A czy Ktoś słyszał coś sensownego o zawieszaniu poboru ? O jakimś końcu
    tej głupiej zabawy ? Jakoś głucho po wyborach.

  • 7. Data: 2008-02-05 11:23:54
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Feb 2008 10:45:30 +0100, d852 napisał(a):

    > A czy Ktoś słyszał coś sensownego o zawieszaniu poboru ? O jakimś końcu
    > tej głupiej zabawy ? Jakoś głucho po wyborach.

    Raczej należało by sprawić żeby służba była sensowniejsza a nie
    ją likwidować.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 8. Data: 2008-02-05 13:13:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.02.2008 LukaszS <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał/a:

    > Raczej obligatoryjna. Dlatego banki sprawdzają stosunek do służby. Gdy
    > delikwenta zabierają do wojska, to kredyt i odsetki są automatycznie zamrażane.

    Jest to prawdą tylko wtedy, jeśli umowa tego nie wyłączy. Wszystkie umowy
    kredytowe z bankami, jakie w życiu podpisałem, wyłączały.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 9. Data: 2008-02-05 13:22:13
    Od: "zenek" <m...@z...ze>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:17z61m0a296wd.1eblwd387egop.dlg@40tude.net...

    > Raczej należało by sprawić żeby służba była sensowniejsza a nie
    > ją likwidować.

    Służba jest sensowna tylko dla zawodowców za konkretne profity.

    Pozdro
    zenek

  • 10. Data: 2008-02-05 16:04:33
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 08:03:11 +0100, Przemek napisał(a):

    > Skończyłem studia a obecne pracuje. Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie
    > na kredyt. Mam takie pytanie czy jeżeli zostanę wezwany do wojska mogę
    > odroczyć się od służby w związku ze spłatą kredytu hipotecznego?

    Zatem dostałeś kredyt po tym jak zaznaczyłeś na wniosku "nieuregulowany
    stosunek do służby wojskowej". Na Twoim miejscu sprawdziłbym czy warunki
    umowy zakładają okres karencji w spłacie kredytu na wypadek poboru do
    wojska.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: