    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?
    Date: Tue, 12 Sep 2006 22:25:06 +0200

    J.A. wrote:

    > Być może lepiej się przełączyć na Netię i ADSL.

    No właśnie jak Poznań generalnie jest bardzo uinternetowionym miastem, to w
    bloku w którym mieszkam i chyba 2 sąsiednich jest tylko TPSA i jakaś
    szemrana East&West, która za podłączenie się liczy sobie prawie 300zł.

    Netia ogólnie jest, ale akurat nie w tym bloku.

    Ale nie narzekam. Telefon mam zawieszony, więc strasznie to budżetu nie
    obciąża a na jakość neostrady jeszcze nie narzekałem.

    p. m.