    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zaoczna" umowa z TELE 2. Czy to wogóle mozliwe?
    Date: Tue, 12 Sep 2006 21:49:58 +0200

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek, 12 września 2006 21:33
    > (autor m...@g...com
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <ee727a$oue$3@nemesis.news.tpi.pl>):

    > No. Ale usługę mu TPSA odłączyła i przełączyła do Tele2.

    Ja zrozumiałem że przełączyła na Tele2, więc połączenia idą przez Tele2.
    Więc działa, tylko że Tele2 realizuje usługę i myśli że należą jej się za
    to jakies pieniądze, zaś on ma umowę z TPSA, więc może ewentualnie TPSA
    zapłacić, a TPSA się z Tele2 rozliczy jako .... hmm, swoistym podwykonawcą
    usługi :). Mylę się?

    > Więc wiesz... Jak
    > Cię kablówka przełączy z polskich kanałów na wietnamskie, to niby Ci to
    > wisi, ale obrazu nie masz.

    No fakt.

    > Ja tam akurat dawno wywaliłem telefon TPSA do klopa, bo po co on? Drogi i
    > niemobilny i narażony na spam. Dziwię się, że tylu ludzi używa TPSA, skoro
    > to usługa w zasadzie niszowa powinna być.

    Niestety, nawet w tak cywilizowanych miastach jak Poznań, są miejsca gdzie
    neostrada jest najtańszym i najlepszym podłączeniem do internetu :(.

    p. m.