  • Data: 2009-03-19 16:10:08
    Temat: Re: Zaniechanie stosownego działania
    Od: Qnick <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-03-2009 o 16:55:33 Marcus <m...@a...pl> napisał(a):

    > nieobecność gospodarza zapieprzyć co mu się spodoba. No, skoro masz już
    > pełny obraz, powiedz co Ty byś zrobił w takiej sytuacji?

    W takim razie chylę czoła rzeczywiście sytuacja nieciekawa. Ja bym jednak
    próbował zabrac samochód przyjechałbym z mechanikiem który by sie tego
    podjął żeby poskładał cześći od twojego pojazdu i zabrał go. Drugim
    wyjściem jest sąd co już robisz tylko jeszcze odszkodowanie za
    niewywiązanie się z umowy bym sobie jeszcze zażyczył.