    From: " " <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaniechanie prokuratora
    Date: Wed, 30 Nov 2005 09:49:36 +0000 (UTC)

    > zdrowia
    > stan
    >
    > Możesz tę tezę rozwinąć? Bo ni diabła nie rozumiem co piszesz. Jakie
    > modele?

    Nie mogą być różne bo były pobierane ode mnie w tym samym czasie przez dwóch
    lekarzy (w tym jeden z nich po nieudanym leczeniu sfałszował je) -
    fakt fałszowania potwierdziła mi ustnie biegła z OIL i powiedziała, żebym
    zachował, bo to jest dowód.

    > Jeśli łapię o co Ci chodzi, to nie masz racji. jeden lekarz weźmie
    > zdjęcie RTG i nic nie widzi, a drugi zauważy pęknięcie kości. Czy to
    > oznacza, ze ten pierwszy fałszuje dokumentację?

    > Tylko, czy jak ktoś tego nie zauważy, to od razu fałszuje dokumenty?

    Nie chodzi o nie widzenie czegoś. Ja nie posądzam nikogo, że czegoś nie
    widział, ja posądzam o to, że sfałszował dokument. To tak jakby ten drugi z
    fotografów zrobił zdjęcie domu i dorobił fotomontaż, że niby obok domu stał
    garaż a na prawdę go tam nie ma.
    A swoją drogą - nie widzenie też było :)

    pozdrawiam
    Notif.