    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaległe rachunki TPSA
    Date: Fri, 16 May 2003 15:30:37 +0200

    > Oj, dotyczy, bo z tego, co mi wiadomo, nie mają prawa wystawić faktury
    > za usługę wykonaną więcej niż 3 mce temu. Co innego, gdybym nie zapłacił
    > za wystawioną w terminie fakturę - wtedy do sprawy odnosi się to, o czym
    > mówisz.

    Sprawdze to (teraz nie mam za bardzo czasu), ale jestem hmm... moze nie
    przekonany, ale mam watpliwosci co do przedstawionego przez Ciebie
    stanowiska. Uwazam, ze przepisy o podatku vat nie moga (w kazdym
    razie nie powinny) uniemozliwiac dochodzenia roszczen przez wierzyciela.

    Jezeli tak by rzeczywiscie bylo, to bylo by to jakies kuriozum. Dla
    spokoju ducha wlasnego sprawdze to i dam znac.

    Konrad

    ps. wyczuwam tu jakis wplyw prawnikow-podatkowcow, ktorzy
    jak zwykle przez swoje przepisy rachunkowo/ksiegowo/podatkowe
    niszcza czystosc konstrukcji prawa cywilnego...