  • Date: Fri, 29 Jul 2005 00:08:34 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup mieszkania a wymeldowanie skazanego

    Dnia 28/07/2005 21:00, Pawel wrote :
    > Użytkownik Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki napisał:
    > =>

    > Właśnie chciałbym się dowiedzieć jak to jest. Czytałem, że prawo chroni
    > skazanych i nie można wymeldować, ani eksmitować skazanych. Do czasu
    > przekazania mieszkania pozostał jeden dzień i nie wiem jak się zachować.

    W każdym razie upewnij się, że w mieszkaniu nie ma rzeczy skazanego; tj.
    czy faktycznie tam nie mieszka (kiedy nie siedzi).

    Wydaje mi się, że problem może polegać na tym, że osoba skazana jest
    czasowo zameldowana w zakładzie karnym -- w konsekwencji sprawdzenie czy
    rzeczywiście przebywa w miejscu zameldowania oczywiście przyniesie wynik
    negatywny -- który jednak nie oznacza, że dana osoba nie przebywa w
    miejscu zameldowania i jest niewystarczającą przesłanką do wymeldowania.
    Jednakże, można fakt niemieszkania wykazać inaczej -- na przykład
    poprzez oględziny nieumeblowanego mieszkania -- co wskazuje, że nikt w
    nim nie mieszka.

    W najgorszym razie wymelduje się jak wyjdzie z ZK...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)