    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup Samochodu
    Date: Thu, 30 Mar 2006 13:04:31 +0200

    Dnia Thu, 30 Mar 2006 12:53:00 +0200, redabarth napisał(a):

    > Poradźcie mi bo już zgłupiałem czy faktycznie nie kupię auta bez zgody
    > małżonki ?

    Dziwna sprawa. Kredytu udziela bank, a nie sprzedawca w salonie. Jeśli bank
    uzna, że masz zdolność kredytową i przeleje kase na konto salonu, to co
    tego sprzedawce obchodzi czy na Twój kredyt zgodziła się dodatkowo żona,
    ciotka czy babcia? To nie jest przecież jego sprawa, on ma Ci tylko
    sprzedać auto, a nie dbać o Twoje rozliczenia z bankiem!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl