  • 31. Data: 2005-12-07 06:07:21
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl>

    > Należałoby zoriętować się dlaczego to mieszkanie opuścili poprzedni
    > lokatorzy, może ze względu na tą panią, bo nie dawała im spokoju.

    Poprzedni lokatorzy to bardzo przyzwoici ludzie i wyprowadzili się ze
    względu na powiekszenie sie rodziny - urodziły im sie bliźniaki. Dzwoniłem
    do nich specjalnie w tej sprawie czy też mieli z nią problemy - twierdzą że
    takich nie mieli ale znaja tą panią i ostrzegają że jest zdolna do
    wszystkiego i trzeba na nia uważać.

    Mirek

  • 32. Data: 2005-12-07 06:38:32
    Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl>

    Jak konkretnie wygląda procedura oskarżenia takiej sąsiadki z art. 47
    Kodeksu Wykroczeń? Składa sie wniosek do sądu grodzkiego czy wystarczy
    zgłosić to policji??

    Mirek

  • 33. Data: 2005-12-07 06:44:43
    Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl>

    > Jak konkretnie wygląda procedura oskarżenia takiej sąsiadki z art. 47
    > Kodeksu Wykroczeń? Składa sie wniosek do sądu grodzkiego czy wystarczy
    > zgłosić to policji??

    Chodzi oczywiście o Art. 107.

    "Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd
    lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany."

  • 34. Data: 2005-12-07 08:10:48
    Od: Schwester <j...@c...com>

    Mirek napisał(a):

> [...]
    > do nich specjalnie w tej sprawie czy też mieli z nią problemy - twierdzą że
    > takich nie mieli ale znaja tą panią i ostrzegają że jest zdolna do

    Jam myślę, że tu nie chodzi o jakieś hałasy tylko o tą sąsiadkę. Sam
    kiedyś wynajmowałem mieszkanie w starym bloku, gdzie oprócz nas młodych
    (zaraz po studiach) mieszkali sami "zaawansowani" emeryci. Sytuacja
    wyglądała tak, że sami mogliśmy hałasować, ale wystarczyło że ktoś do
    nas przyszedł i odrazu była awantura (nawet, gdy profilaktycznie
    rozmawialiśmy szeptem).
    Aha, najlepsze było to, że dostaliśmy od sąsiada zakaz spuszczania wody
    w ubikacji i mycia się po 22. Dodatkowo zagroził nam, że pościaga z
    podłogi swoje perskie dywany i przywiezie wnuki, żeby sobie biegały.

    W całej tej sprawie najgorsze dla tego sąsiada było to, że olewaliśmy go
    z góry na dół. Moim zdaniem to jest rozwiązanie, które należy zastosowań
    na początku. Jeśli to nie pomoże, to raz ostrzec sąsiada, a potem już
    bez ostrzeżęń podjąć takie kroki jak pisanie skarg do spółdzielni,
    zawiadamianie policji o nachodzeniu itp.

    --
    ____ _ _
    / ___| ___| |____ _____ ___| |_ ___ _ __

  • 35. Data: 2005-12-07 08:50:39
    Od: Bertold <a...@o...pl>

    Dnia 6 gru o godzinie 16:04, na pl.soc.prawo, Kaja napisał(a):

    > Na podłogach powinny leżeć dywany

    Doprawdy?
    Po czym to wnosisz?
    Z czego ma wynikać obowiązek 'leżenia dywanów' ?

    > ( jak Cię nie stać, to połóż jakieś grube szmaty).

    Weź porządny prysznic - na pewno ci się przyda. Aha - wizyta u specjalisty
    także pożądana.

    --
    Bertold

  • 36. Data: 2005-12-07 08:58:56
    Od: Bertold <a...@o...pl>

    Dnia 6 gru o godzinie 16:01, na pl.soc.prawo, Kaja napisał(a):

    > Mnie się zdaje , że tej pani bardziej o rozklekotane wyro chodzi, ale
    > wstydzi się powiedzieć. Zmieńcie sobie łóżko.

    Albo ty jesteś ta upierdliwą sąsiadką, albo pracujesz w przemyśle meblowym.
    Skąd tak daleko idące domysły.
    Sugerowanie o kupnie dywanów, tudzież łóżek ....... masz fobie na tym
    punkcie?

    > Pomyślcie czasem, że w tym bloku mieszkaja jeszcze ludzie, którym może się
    niedobrze robić jak są
    > zmuszeni słuchać tego co się w mieszkaniu "nad", czy "pod" dzieje.
    > W blokach niestety wszystko słychać, nawet rozmowy i nie jest to przyjemne,
    > wręcz obrzydliwe.

    Zadzwoń do dyrektora ojca i mu się poskarż - znajdziesz tam na pewno
    oparcie duchowe i zrozumienie.

    Tłhcvn pv.....n.

    --
    Bertold

  • 37. Data: 2005-12-07 10:47:54
    Temat: Re: Zak3ócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie powinni się liczyć z tym, że to jest blok i nie mieszkają tu sami.
    > Dywany wygłuszaja stukot butow, zresztą w mieszkaniu nie powinno się chodzić
    > w butach, czy tupać. Ludzie mieszkający niżej mają takie wrażenie jakby ich
    > ktoś po głowie młotkiem walił, czy po głowie chodził. Wiem coś o tym :-(

    Na suficie trzeba sobie nakleić styropian - obowiązkowo

    A.

  • 38. Data: 2005-12-07 10:56:29
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Ludzie powinni się liczyć z tym, że to jest blok i nie mieszkają tu sami.

    Ci "pokrzywdzeni" też powinni się liczyć że to jest blok i niestety pogodzić
    się ze wszystkimi "za" i "przeciw". Z hałasem też...

    > zresztą w mieszkaniu nie powinno się chodzić
    > w butach, czy tupać.

    O kurde! :-) A to co za przepis? Może jeszcze bąków głośno nie wolno
    puszczać.

  • 39. Data: 2005-12-07 12:02:07
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    kiedyś wynajmowałem mieszkanie w starym bloku, gdzie oprócz nas młodych
    > (zaraz po studiach) mieszkali sami "zaawansowani" emeryci.

    A ja mieszkam w bloku zamieszkałym przez młode rodziny (rodzice pracują,
    dzieci się uczą). Traf chciał, że sasiad z góry odziedziczył mieszkanie po
    zmarłym ojcu i rokrocznie wynajmuje je studentom. Nie życzę wrogowi takiego
    układu. Właściciela mieszkania nie sposób spotkać bo mieszka w innej
    dzielnicy miasta, a studentki jako mieszkające tu przejściowo nie czują się
    w obowiązku posiadać dobre stosunki z sąsiadami i "olewają" sobie reguły
    kulturalnej współegzystencji. Codziennie ok. 22-23 słychać wchodzący do nich
    po schodach tabun kolegów, potem do 24.30 - 1.00 imprezka i po imprezce ten
    sam tabun tym razem zbiega po schodach. na końcu jeszcze tylko huk
    zatrzaskiwanych drzwi wyjściowych, potem jeszcze jakiś harmider na górze
    (np. rozkładanie jakiegoś spania, tudzież przesuwanie stołków) i wreszcie
    błoga cisza.
    Któregoś pieknego dnia chyba je wszystkie wystrzelam i nawet nikt mi nic nie
    zrobi bo już będę osobą niepoczytalną.
    Graszka

  • 40. Data: 2005-12-07 14:28:44
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Wed, 7 Dec 2005 11:47:54 +0100, *Arek Margraf*
    <news:dn6ekm$qk9$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Na suficie trzeba sobie nakleić styropian - obowiązkowo

    Właśnie zamierzam to zrobić przy najbliższym remoncie (jakieś ładne kasetony
    styropianowe).

    --
    Kaja