  • 11. Data: 2005-12-06 15:17:33
    Temat: Re: Zakłócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5xaddxqcd69r$.dlg@konto.kaji...

    > Mnie się zdaje , że tej pani bardziej o rozklekotane wyro chodzi, ale
    > wstydzi się powiedzieć. Zmieńcie sobie łóżko.Pomyślcie czasem, że w tym
    > bloku mieszkaja jeszcze ludzie, którym może się niedobrze robić jak są
    > zmuszeni słuchać tego co się w mieszkaniu "nad", czy "pod" dzieje.
    > W blokach niestety wszystko słychać, nawet rozmowy i nie jest to
    > przyjemne,
    > wręcz obrzydliwe.

    Ty masz jakis kompleks dziewczyno? u NICKa zakladasz ze syn biega z
    buciorami I ODRAZU
    zaczynasz prawic moraly podobnie tutaj, nie wiesz jak jest z gory zakladasz
    i bez potwierdzenia zaczyansz prawic moraly.
    Cos chyba nei tak

    P.

  • 12. Data: 2005-12-06 15:29:12
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    powiedz jej ze dostanie wpier.........
    na osiedlu w ciemna zimowa noc od osiedlowej mafii

    alojzy

  • 13. Data: 2005-12-06 15:40:16
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Macie jakiś pomysł - jak sobie z nią poradzić?
    > Czy można zastosować jakieś kroki prawne wobec takiej osoby za zakłocanie

    Należałoby zoriętować się dlaczego to mieszkanie opuścili poprzedni
    lokatorzy, może ze względu na tą panią, bo nie dawała im spokoju.

  • 14. Data: 2005-12-06 15:42:20
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    e.net...

    ?

  • 15. Data: 2005-12-06 17:04:38
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 06.12.2005 Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisa?/a:

    > Mo?e twój syn biega po pokojach w buciorach zamiast kapciuszkach?
    > Na pod?ogach powinny le?eae dywany ( jak Ci? nie staae, to po?ó? jakie? grube
    > szmaty).

    A kto Cie tak strasznie oklamal? Skad wogole stwierdzenie, jakoby "na podlogach
    powinny lezec dywany"? To ich mieszkanie, a to, ?e Tobie sie wydaje inaczej
    jest tu bez najmniejszego znaczenia.

    --
    Tomasz Trystula

  • 16. Data: 2005-12-06 17:06:41
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Eeee... chyba mieszkasz poniżej ? ;-)

    A tak na poważnie to wytłumacz 2 lub 3 letniemu dziecku, żeby nie biegało i
    nawet kapciuszki nie pomogą, bo dzieci uderzają piętkami i stąd robi się
    pogłos.

    Pozdro Sławek

  • 17. Data: 2005-12-06 17:51:12
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 06.12.2005 Tiger <c...@c...pl> napisał/a:

    > Znajomemu w podobnej sytuacji pomogla kulturalna rozmowa i argument "Niech
    > Pani/Pan zrozumie roznice pomiedzy blokiem, a domkiem jednorodzinnym -
    > mieszkajac w bloku musi Pani/Pan brac pod uwage prawo do normalnego zycia
    > innych ludzi.". Sporo ludzi nie rozumie tego prostego faktu i trzeba im to
    > uswiadamiac. [..]

    Znaczy: tylko ta sąsiadka "musi brać pod uwagę prawo do normalnego życia
    innych ludzi"? Owi "inni ludzie" już nie są zobowiązani do "brania pod uwagę
    prawa do normalnego życia" wspomnianej sąsiadki?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 18. Data: 2005-12-06 18:35:33
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > uwagę
    > prawa do normalnego życia" wspomnianej sąsiadki?

    Prawda lezy po srodku... kwestia zdolnosci do kompromisu jest dogadanie sie
    z sasiadami. Niestety niektorych sasiadow trzeba tego kompromisu uczyc sila.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 19. Data: 2005-12-06 19:06:03
    Od: "slonzok62" <s...@a...de>

    witanko

    czemu ??
    na upierdliwcow to dziala

    alojzy

  • 20. Data: 2005-12-06 19:31:40
    Temat: Re: Zak3ócanie spokoju - mieszkanie w bloku
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 6 Dec 2005 17:04:38 +0000 (UTC), *Tomasz Trystula*
    <news:slrndpbh4u.jra.zzz@august.V-LO.krakow.pl> napisał(a):

    > A kto Cie tak strasznie oklamal? Skad wogole stwierdzenie, jakoby "na podlogach
    > powinny lezec dywany"? To ich mieszkanie, a to, ?e Tobie sie wydaje inaczej
    > jest tu bez najmniejszego znaczenia.

    Ludzie powinni się liczyć z tym, że to jest blok i nie mieszkają tu sami.
    Dywany wygłuszaja stukot butow, zresztą w mieszkaniu nie powinno się chodzić
    w butach, czy tupać. Ludzie mieszkający niżej mają takie wrażenie jakby ich
    ktoś po głowie młotkiem walił, czy po głowie chodził. Wiem coś o tym :-(

    --
    Kaja