  • 1. Data: 2004-05-23 12:14:49
    Temat: Re: Zakładanie blokad na koła przez ochrone - Czy to legalne?
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał:

    >Twoje posty sa zwiazane z Tworkami, a nie z prawem.
    Dlatego powtarzam - jest TYLKO jedna skuteczna metoda:
    "Wystarczy nie odpowiadac na jego zaczepki i po klopocie :-)
    Zmeczy sie i przestanie ;-) "

    KaMil

  • 2. Data: 2004-05-23 15:08:11
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego powtarzam - jest TYLKO jedna skuteczna metoda:

    A coś na temat blokad, trollu?

  • 3. Data: 2004-05-23 16:40:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KaMil" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A coś na temat blokad,

    Prosze bardzo. Masz blokade umyslowa.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-05-23 17:18:45
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Prosze bardzo. Masz blokade umyslowa.

    Przyznaj, że tak "świetną" ripostę podpowiedział ci przyjaciel (ten od
    bolcowania, cioto).
    Przeciez sam nie wzniósłbyś się na takie wyżyny intelektualne ;))

  • 5. Data: 2004-05-23 17:21:51
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

    <ciah>
    Nie wysilaj się . Lecisz właśnie pedałku do szamba, tam gdzie twoje miejsce.