    From: pit <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz używania tel.komórkowych w pracy
    Date: Sat, 20 Jan 2007 01:53:34 +0100

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Mało mnie obchodzi co sobie sądzisz, zabrać pracownikowi premię czy zwolnić
    > go to nie problem. Problemem jest skutecznie go pouczyć działając zgodnie z
    > literą prawa. Jeśli idzie o ścisłość to i ja pracuję w tej samej ekipie z
    > tą różnicą, że do mojego obowiązku należy nadzów nad prawidłowym
    > funkcjonowanie produkcji.

    Pouczać ich możesz do (za przeproszeniem) usranej śmierci. Jeśli masz
    jakąś władzę nad nimi, to zabierz jednemu czy drugiemu premię,
    ewentualnie jak to nie poskutkuje zwolnij jednego. Zobaczysz jak szybko
    sę nauczą. Atak to zawsze będziesz dla nich "dupą wołową", do której
    będzie można się głupio śmiać z telefonem przy uchu.