    From: "Darek Tomeczko" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz reformationis in peius
    Date: Tue, 1 Jul 2003 02:22:11 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@azuma1.magma-net.pl

    Użytkownik "SDD" <n...@s...strefa.pl> napisał w wiadomości >

    > Ej ej ej - po pierwsze - nie prawniczym - jestam informatykiem -
    prawnikiem jestem tylko amatorem. Poczekajcie jeszcze na inne wypowiedzi -
    byc moze ktos mnie zbluzga i odsadzi od czci i wiary. Napisalem wszakże na
    początku mojej wypowiedzi, iż ?wydaje mi się"...

    Rozumiem. Ale nikt Cie od czci i wiary nie odsadzil :))

    Odpowiedz Twoja przekazalem - jeszcze raz dzieki. Bylo to bardzo pomocne w
    rozwiazaniu jakies prawniczej lamiglowki, zwanej bardziej poprawnie casusem
    ;)

    > Ale jestem tylko amatorem wiec moze sie myle. Poza tym przepis ten juz
    wkrotce traci waznosc, zas dzisiejsze powody niewaznosci beda tylko
    bezwzglednymi przyczynami odwolawczymi ( z dodatkowa mozliwoscia wznowienia
    postepowania z urzedu).

    Tak, ale to chodzilo wlasnie o stare przepisy. A nowe od calkiem niedawna,
    patrzac na zegarek, juz obowiazuja :)

    Pozdrawiam!

    --

    Darek "Diariusz" Tomeczko www.tram.wroc.prv.pl
    "Lepszy szablon w garści, niż pixel na dachu."