  • 11. Data: 2008-06-10 21:23:11
    Temat: Re: Zakaz parkowania w garażach samochodów z instalacją gazową
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    2. Zbiorniki gazu p?ynnego nie moga byç sytuowane
    w zag?´bieniach terenu, w miejscach podmok?ych
    oraz w odleg?oEci mniejszej ni˝ 5 m od rowów, studzienek
    lub wpustów kanalizacyjnych.

    IMHO jeśli garaż jest podziemny to można wyciągnąc wniosek, że nie wolno w
    nim parkowac auta na gaz.

  • 12. Data: 2008-06-10 22:33:49
    Od: "news" <m...@n...pl>

    LPG to nie wodor ze ulatnia sie nawet z super szczelnej butli, jesli butla
    ma homologacje a raczej instalacja gazowa nie widze problemu zeby nie mozna
    bylo trzymac auta w garazu podobnie jak butle gazowe do kuchenek !
    Pierdniecia dup zarzadu pewnie wiecej metanu wytworza niz jest w stanie
    ulotnic sie z butli LPG.
    Proponuje olac zarzadzenie zarzadu i zaskarzyc gdziekolwiek byle kogos to
    debilne zarzadzenie zainteresowalo.

  • 13. Data: 2008-06-11 05:10:33
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    news pisze:
> [...]
    > ulotnic sie z butli LPG.
    > Proponuje olac zarzadzenie zarzadu i zaskarzyc gdziekolwiek byle kogos to

    To zaskarż również zarządzenie mówiące o tym iż w budynku w którym
    zainstalowana jest instalacja gazowa gazu ziemnego - zabrania się
    instalowania, używania i przechowywania butli na propan-butan.

    powodzenia

  • 14. Data: 2008-06-11 08:27:43
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    wiadomości news:g4k2i5-7hf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "Taki" to znaczy jaki?

    a jest jakikolwiek mówiący o LPG??

    > Wywiezienie na twój kosz.

    nie mog usunąc samochodów prakujących na zakazach, chodnikach, trawnikach z
    części wspólnej a mogą wywieźć mój samochód z mojego prywatnego miejsca??

  • 15. Data: 2008-06-11 08:56:15
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Jun 2008 23:23:11 +0200, William napisał(a):

    > 2. Zbiorniki gazu p?ynnego

    Przepraszam, ze sie pytam... ale czy ktos moglby mi wyjasnic co to jest
    "gaz płynny"? Z jednej strony wiem, ze chodzilo zapewne o LPG ale "L"
    oznacza Liquefied a nie Liquid.

    Z drugiej strony jest tez LNG i CNG. Czy znak dotyczy LPG i CNG? Tego
    drugiego przeciez przepis nie dotyczy... chyba.

  • 16. Data: 2008-06-11 10:58:34
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    .A r t u r. pisze:

    > Nie wszystkie garaże podziemne są pozbawione ścianek działowych.

    A to wartoby się zastanowić czy spełniają warunki określone w
    rozporządzeniu.

    > Stale działająca wentylacja mechaniczna, może niepostrzeżenie przestać
    > działać, a ulatniający się gaz jako cięższy od powietrza osiądzie w
    > najniższych miejscach budynku tworząc mieszankę wybuchową.

    Równie niepostrzeżenie mogą się Talibowie wpakować.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 17. Data: 2008-06-11 11:04:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    P.H. pisze:

    > a jest jakikolwiek mówiący o LPG??

    Się pytam, jaki postawili.

    > nie mog usunąc samochodów prakujących na zakazach, chodnikach,
    > trawnikach z części wspólnej a mogą wywieźć mój samochód z mojego
    > prywatnego miejsca??

    Bezpieczeństwo ponad wszystko.

  • 18. Data: 2008-06-11 12:13:46
    Od: stebi <m...@n...pl>

    scream pisze:

    > Ale ile go tam jest? Tyle co w zapalniczce, którą nosisz w kieszeni...

    Nie wiem ile, ale jak leciał mi na ręce to za wesoło nie było.

    pozdr.
    stebi

  • 19. Data: 2008-06-11 15:27:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 11 Jun 2008 14:13:46 +0200, stebi napisał(a):

    > Nie wiem ile, ale jak leciał mi na ręce to za wesoło nie było.

    A cóż on by ci zrobił? Ludzie, nie popadajmy w paranoję.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2008-06-11 18:13:05
    Od: stebi <m...@n...pl>

    scream pisze:

    > A cóż on by ci zrobił? Ludzie, nie popadajmy w paranoję.

    Widziałeś ręce poparzone gzem LPG? Ja widziałem.

    pozdr.
    stebi