  • 21. Data: 2006-07-27 12:20:12
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - POM?CIE!:))
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tylko, ze to nie miesiecznie a jednorazowo. Gdyby bylo miesięcznie nie
    > byloby tego postu:)

    Wg. mnie, skoro przyjęte jest że odszkodowanie za zakaz konkurencji jest
    wypłacane miesięcznie, poza tym jest kodeksowe minimum 25% pensji, to
    zapis "odszkodowanie 1000zł" powinno być interpretowane jako "1000zł/mc".

    p. m.

  • 22. Data: 2006-07-27 12:28:44
    Od: "D.H. Oskar" <d...@o...pl>

    > Wg. mnie, skoro przyjęte jest że odszkodowanie za zakaz konkurencji jest
    > wypłacane miesięcznie,

    skad to domniemanie ?? przepis mowi ,ze moze byc w miesiecznaych w ratach. W
    ratach wyplaca si cos co zostalo okreslone jako jednorazowe swiadczeni.
    >poza tym jest kodeksowe minimum 25% pensji, to zapis "odszkodowanie 1000zł"
    >powinno być interpretowane jako "1000zł/mc".

    ?????
    25% wynarodzenia otrzymanego przed ustaniem stosunku pracy przez okres
    obowiazywania umowy o zakazie - czyli w naszym przypadku 25% kwoty
    wyliczonej jako 5lat x 12miesiecy x wynagrodzenie miesieczne. Zatem mowa
    tutaj o odszkodowaniu jdnorazowym, ktor mozna wyplacac w miesiecznnych
    ratach

  • 23. Data: 2006-07-27 12:42:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    D.H. Oskar napisał(a):
> [...]
    > wyliczonej jako 5lat x 12miesiecy x wynagrodzenie miesieczne. Zatem mowa
    > tutaj o odszkodowaniu jdnorazowym, ktor mozna wyplacac w miesiecznnych

    Hmm, może i tak. To w takim razie 250zł za konieczność przeprowadzenia
    się jest niefajnym wynagrodzeniem :).

    p. m.

  • 24. Data: 2006-07-28 08:27:05
    Temat: Re: Zakaz konkurencji - POMÓŻCIE!:))
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    Dziękuje wszystkim za wypowiedzi. Jestem wlasnie po rozmowie z prawnikiem z
    PIP - rowniez wg niej umowa jest niewazna, ze wzgledu na ów zapis o
    odszkodowaniu w wys.1000zl. Wyglada na to, ze bede miala fryzjerke w moim
    miescie:-)

    HaNkA