    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz konkurencji.
    Date: Wed, 10 Dec 2003 14:59:05 +0100

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    > Założyłem, że nie bo nazwali to jakoś "umowa o współpracy" czy cuś takiego.
    > Jakby była agencyjna to by napisali, ale może faktycznie ? Nie sądzę, żeby nie
    > wiedzioał, że jest agentem.

    czy ja wiem, znam z 10 agentów, którzy o tym nie wiedzą, a 758 dojśc
    jasno precyzuje przesłanki.

    > A poza tym napisał: "1 grudnia umowa współpracy została rozwiązana
    > z przyczyny leżącej po mojej stronie." co w świetle Art. 764(6). § 3. czyni
    > sprawę przesraną.

    nie jestem pewien, skoro pytał o teren działania i branżę, co już
    powinno być zapisane w klauzuli o zakazie konkurencji.
    Znalazłem w komentarzu pogląd - potwierdzony przez wybitnych
    przedstawicieli palestry :), że jeżli w umowie konkurencyjnej
    przekroczono dozwolony zakres ograniczenia działalności konkurencyjnej,
    cały zakaz jest nieważny

    > P.S. wiedziałem o co chodzi, tylko jakieś "licho" mnie podkusiło :)

    wiedziałem, że wiedziałeś, ale dziękuję za wskazanie na nieprecyzyjność
    pytania. Uczę się własnie zadawania właściwych pytań, więc każda nauka
    jest cenna.

    pzodrawiam

    marcin