  • Data: 2006-11-21 23:09:55
    Temat: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Nov 2006, Sowiecki Agent wrote:

    [...komuś, do listy przestępstw...]
    > prawo jest dobre, jego interpretacja bywa chora.

    Mi się zawsze po takim tekście nasuwa uzasadnienie do wniosku
    o odrzucenie przepisu, zakazującego korzystania z "komórki"
    w czasie jazdy samochodem.
    Nie, nie u nas - w niemieckim parlamencie.
    Wniosek został (wtenczas) przyjęty, nie wiem czy później Unia
    nie wymusiła :)
    A jak brzmiał? - mniej wiecej w stylu: "...nie będą przestrzegać,
    więc NIE WOLNO wprowadzać takiego przepisu, bo nie można
    uczyć obywateli że prawo wolno łamać, przepis trzeba skreślić".

    I to IMO podsumowuje pojęcie "dobrego prawa".

    pzdr, Gotfryd