    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie zaszyfrowanego komputera !!!
    Date: Tue, 21 Nov 2006 18:01:00 +0000 (UTC)
    <4...@g...pl> <w...@4...net>
    <db451$4561f707$540a98fd$4430@news.chello.pl>
    <4...@g...pl> <ejt20m$7m4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ejtbmv$755$1@kastor.ds.pg.gda.pl> <ejtcq1$fob$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <ejtg7j$4n8$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <2...@b...poznan.pl> <ejvc90$nam$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie było mnie tam, więc nie zajmę stanowiska w tej sprawie. ufam, ze
    > ten co podejmował decyzje zdawał sobie sprawę z możliwych tego
    > konsekwencji. W każdym razie to jest trochę inny obraz sprawy, niż
    > Twierdzenie, ze wchodzili tam z powodu kradzieży drzewa z lasu.

    Teoretycznie.
    Gosc jest podejrzany o kradziez drewna z lasu. Przychodzi do niego
    dzielnicowy a on trzymajac siekiere w reku mówi do niego - won, nie
    wpuszcze na posesje. Wystarczy zeby wysłąc do niego antyterrorystów?

    > Wiesz, tutaj piszą przeważnie niezadowooleni. To tak, jak na grupie
    > pl.biznes.banki non stop opluwają BPH i PKO, a w tych bankach
    > większość klientów ma konta.

    o mój Boze? Chyba nie chcesz mi polecic PKO BP? ;-)
    Dlaczego niezadowoleni? Niezadowolony był tylko watkotwórca.

    > Eee! Ilu niby muszą złapać? Ty sobie nie wyobrażasz, ile jest poza tym
    > złapaniem pisania, zanim sie wyśle akta do sądu. oczywiście nie mogę
    > wykluczyć, że ktoś gdzieś faktycznie stoi w absurdalnym miejscu i
    > łapie, no ale zauważ, że w sumie to jest bardziej wina ustawodawcy,
    > niż policjantów. jeśli założymy, że rowerzysta jadący po polnej drodze
    > w stanei upojenia alkoholwego nie stanowi zagrozenia, to trzeba
    > poprawić ustawę, a nie kierować pretensji do Policjantów, którzy tylko
    > i wyłącznie realizują pomysły polityków.

    Po pierwsze to nie mam pojecia ilu musza zlapac, ale domyslam sie ze jak
    zlapia prawdziwego przestepce, to tez musza pisac. Sztuka jest sztuka, a
    prawdziwego trudniej zlapac, zajmuje to wiecej czasu. Ergo - lepiej złapac
    rowerzyste, bo zostaje wiecej czasu na pisanie.

    rzeczywiscie - w późniejszych wypowiedziach znalazłem odpowiedz.

    > Napisałem dalej. moze nie wprost. Bo nie da się odpowiedzieć
    > jednoznacznie.

    > Jesteś niedoinformowany. Pisali, piszą i pisać będą.

    :)
    Masz moze jakies statystyki, ile nielegalnych programów znaleziono w 2005
    roku na policyjnych komputerach?

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta