eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZadłużenie - Komornik a Mieszkanie z hipoteką i... eksmisja? › Re: Zadłużenie - Komornik a Mieszkanie z hipoteką i... eksmisja?
    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadłużenie - Komornik a Mieszkanie z hipoteką i... eksmisja?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 01:40:42 +0200

    kredytobiorca wrote:

    > No tutaj się mylisz. Bo dokładnie to jest tak, że teoretycznie Bank
    > dał na 100% wartości mieszkania, tym bardziej że wycena pokrywała się
    > z ceną zakupu.

    No to ktoś za to beknie - albo oficer kredytowy albo rzeczoznawca. Stawiam
    na oficera kredytowego, bo właściwie rzeczoznawca swoją robotę wykonał
    dobrze, jesli naprawde wycena pokrywała się z ceną zakupu i zakup był
    wolnorynkowy. Albo byłeś bardzo dobrym klientem tego banku i poszli Ci na
    rękę.
    Zgadzam się z przedpiścą, nie znam banku, który daje kredyt na 100% wartości
    nieruchomości.

    Chwila, chwila, a coś takiego jak plan podziału kwoty z licytacji,
    proporcjonalnie pomiędzy wierzycieli? Bank przeciez jest tez wierzycielem.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Każdy zakochany jest poetą